دانلود تحقیق درمورد مدیریت

دانلود تحقیق درمورد مدیریت

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد مدیریت

با دانلود تحقیق در مورد مدیریت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مدیریت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مدیریت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مدیریت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قسمتی از فایل:

 بررسی ها ( توضیحات )

فعل مدیریت کردن از واژه ایتالیایی masneggiare بدست آمده ( سرکار داشتن با بویژه یک اسب ) . که در عوض از کلمه لاتین mannus ( هند ) ، مشتق می شود . واژه فرانسوی mesnagement بر توسعه یافتن در معنی واژه انگلیسی مدیریت در قرون هفدهم و هجدهم ، تاثیر داشته است .

چشم انداز تئوریکی :

مری پارکر فولت ( 1933 1868 ) ، کسی که موضوعی را در اوایل قرن بیستم نوشت ، مدیریت را به عنوان هنر گردآوری کردن کارهای انجام شده توسط مردم تعریف کرده است . فرد همچنین می تواند فکر کند در عملیاتی بودن مدیریت به عنوان عمل بررسی و سنجش کیفیت در یک اصول منظمی و انطباق دادن برخی طرحهای اساسی ، و یا به عنوان عملکردهای انجام شده برای رسیدن به هدف ، از قبل تعیین شده . این حتی در وضعیتهایی به کار برده می شود ، جایی که طراحی کردن به اجرا در نمی آید . از این پرسپکتیو مرد فرانسوی به نام هنری فایول ، مدیریت را تشکیل شده از چند عملکرد ، پنداشته است :

1- طراحی کردن

2- سازماندهی

3- رهبری کردن

4- تشریک مساعی کردن

5- کنترل کردن

با این وجود ، برخی از مردم ، این تعریف را در حالی مفید یافته اند که بسیار کوته فکرانه است . عبارت « مدیریت » چیزی است که مدیریت انجام داده که در سطح گسترده ای رخ می دهد و پیش بینی کردن مشکل تعریف مدیریت را ، ماهیت انتقال یافته تعاریف ، و اتصال دادن عملکردهای مدیریتی با ماهیت موجودیت مجموعه صنفی ( کادر ) و یا طبقه مدیریتی ، می باشد .

یک عادتی که توسط آن مدیریت را معادل «« مدیریت بازرگانی » دانسته ، و بنابراین مدیریت را در مکانهای خارج از بازرگانی دانسته ، و برای مثال در خیرات و در بخش عمومی . خیلی واقعیت گرایانه ، با این وجود ، هر سازمان می بایستی کار خودش را مدیریت کند ، فرآیند های مردمی ، فن آوری و غیر را ، برای اینکه مفید واقع شدن آن را به حداکثر برساند . با این وجود ، بسیاری از مردم به دانشکده های دانشگاهی عطف و رجوع کرده ، که مدیریت را به عنوان یا مثل « مدارس تجاری » ، آموزش می دهند . تعدادی از موسسه ها ( مثل مدرسه تجاری هاروارد ، از آن اسم استفاده می کنند ، در حالی که موسسه های دیگر  ( مثل مدرسه مدیریت یال ) واژه انحصاری تر « مدیریت » را استفاده می کنند . ( به کار می بندد ) .


5,000 تومان