دانلود تحقیق درمورد مفهوم واژه پارک

دانلود تحقیق درمورد مفهوم واژه پارک

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد مفهوم واژه پارک

با دانلود تحقیق در مورد مفهوم واژه پارک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مفهوم واژه پارک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مفهوم واژه پارک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مفهوم واژه پارک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

 اغلب از تفرجگاههاي معمولي, آنچه تصور مي شود, منطقه اي است با درختزارهاي پراکنده با فضاي باز و کف پوش چمني که يا به صورت مصنوعي احداث شده يا به صورت طبيعي وجود داشته و تنها به دستکاري و آرايش آن اکتفا شده است. اين نوع فضاسازي در شهرها براي تفرج عامه, جا افتاده ترين شيوه براي احداث تفرجگاه ها, به شمار مي رود. برداشت طراحان براي احداث تفرجگاه با ويژگيهاي گفته شده در شهرها از طبيعت نشات مي گيرد. اين نوع سيماي فيزيکي در طبيعت در طيف گسترده اي در بيشتر نقاط جهان وجود دارد و حتي براي نام گذاري نوعي آرايش گياهي طبيعي نيز به کار رفته است. ريچارد کارپنتر در واژنامه اکولوژي خود (1983 T.R Carpenter) واژه پارک لند (Parkland) را از قول اکولوژيستهاي نامدار تانسلي وچيپ (1926 T.F.chipp Tansley, A.G.)  اين گونه تغيير مي کند:

پارک لند به منطقه اي گفته مي شود که درآن درختان به صورت گروه گروه يا به صورت مجزا از هم در بستري از پوشش علفي (تمام بستر يا بخشي از آن) پراکنده اند, مثل سيماي جنگلهاي ساوان.اين واژه به وسيله برخي از دست اندرکاران براي تبيين جنگلهايي که در اثر دخالتهاي انسان تنک و کم پشت شده اند نيز به کار گرفته شده است. 


4,000 تومان