دانلود تحقیق درمورد سرطان پستان

دانلود تحقیق درمورد سرطان پستان

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد سرطان پستان

با دانلود تحقیق در مورد سرطان پستان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سرطان پستان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سرطان پستان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سرطان پستان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 ساختمان پستان :

پستان از سطح جلويي قفسه سينه معلق بوده از دنده دوم تا ششم امتداد دارد . حد داخلي آنرا حاشيه جانبي جناغ سينه و حاشيه خارجي آن تا خط زيربغلي جلويي کشيده مي شود .

 

عمل پستان :

حدوداً از روز هشتم سيکل قادعدگي پستان تدريجاً اندازه اش بزرگ مي شود و درست در مرحله قبل از قادعدگي حجم آن تقريباً ۵۰٪ افزايش مي يابد .

دو يا سه روز بعد از زايمان گلبولهايي در سلولهاي مجاري شير ظاهر مي شود اين گلبولها به طرف سينوسهاي شير فشار آورده و اندازه شان بزرگ مي شود . سلولهاي مجاري شير مملو از شير مي شوند و اين دوره تا زمانيکه شيردادن ادامه دارد همچنان تکرار مي شود .

 

شرح بيماري :

سرطان پستان توده سفتي است که از مجاري پستان شروع شده و بافت جلويي را مورد تهاجم قرار مي دهد و در ۷۰٪ بيماران حجم آن هر۲- ۹ ماه دو برابر مي شود . ظهور توده درشت در غدد لنفاوي زيربغلي نشانه اي از شکست مقاومت ميزبان است و ديگر اين که چنين گرفتاري غددي بالا بودن خطر بيماري بدخيمي منتشر را نشان مي دهد . همچنان که توده اندازه اش بزرگتر مي شود و به بافت غددي دوروبر هجوم مي برد فرورفتگي پوستي مشخصي را بوجود مي آورد .

 


3,000 تومان