دانلود تحقیق درمورد وضعيت اقليمي شهرستان گچساران

دانلود تحقیق درمورد وضعيت اقليمي شهرستان گچساران

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد وضعيت اقليمي شهرستان گچساران

با دانلود تحقیق در مورد وضعيت اقليمي شهرستان گچساران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق وضعيت اقليمي شهرستان گچساران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق وضعيت اقليمي شهرستان گچساران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد وضعيت اقليمي شهرستان گچساران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:42 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه:

ذخاير معدني كشور و ديعه الهي است كه ميبايستي با حزم و دور انديش و برنامه ريزي هاي هماهنگ ، مولد و معقول براي بهبود و توسعه اقتصادي كشور به صورتي مؤثر مورد بهره برداري قرار گيرد ، در توجيه اين امر كافي است بياد داشته باشيم كه اين سرمايه هاي الهي از يك سو محدودند و از ديگر سو به همه نسلهاي اين مرز و بوم تعلق دارند از اين جهت منطقي آن است كه اين ذخاير در تقويت و توسعه صنايع مادر و مولد به نحوي خداپسندانه به كار گرفته شود، چرا كه بسياري از صنايع از قبيل فولاد، ماشين سازي، كشاورزي ، الكترونيك، داروئي ، رنگ سازي و ساختماني ،سيمان، شيشه سازي و .... به نحوي مواد خام مصرفي را از مواد معدني تاًمين مينمايند.

امروزه رشد جمعيت و توسعه كشور و متعاقب آن تاًمين فزاينده مسكن و احداث مجتمع هاي مسكوني و اداري و صنعتي و احداث جاده هاي ارتباطي جايگاه ويژه اي را براي توجه بيشتر به بخش صنعت و معدن منظور داشته است .

از جهتي بنا به سياست دولت جمهوري اسلامي كه سعي بر آن دارد تا به تدريج صادرات مواد معدني و ديگر منابع و مواد توليدي كارخانجات كشور را جايگزين نفت نمايد خود بر ارجحيت بخش صنعت و معدن و فعاليت هاي صنعتي و معدني صحه ميگذارد . 


5,000 تومان