دانلود طرح جابر با موضوع افشانه بادی

دانلود طرح جابر با موضوع افشانه بادی

0 2.9k
دانلود طرح جابر با موضوع افشانه بادی

دانلود طرح جابر با موضوع افشانه بادی 
فرمت فایل: word و قابل ویرایش
قسمتی از فایل:

طراحی و ساخت
در این طرح دستگاهی که من ساخته ایم افشانه بادی است. این طرح نمونه های خارجی دارد با این حال من تلاش نموده ام به نحو احسن و با منابع داخلی و با هزینه کمتر به ساخت آن روی بیاورم . در این رابطه سعی من کمک به افرادی بوده است که به خاطر شرایط کرونا مجبور به استریل و ضد عفونی مکان هستند

مشخصات طرح
همانطور که می دانیم طرح هایی که در حیطه طراحی و ساخت در پروژه جابربن حیان قرار می گیرند ، طرح های بسیار مفید و قدرتمندی هستند. از میان این طرح ها من ابداع طرحی را به نام افشانه بادی انتخاب نمودم . در این طرح من به ساخت ابزاری جهت پایین آوردن زمان ضد عفونی کردن وسایل در دوران شیوع بیماری کرونا پرداخته ام. و با این کار سطح بازدهی را در مصرف انرژی و تولید را بالا برده ام.

نتایج نهایی
همانگونه که مستحضرید در نتایج نهایی تولید این محصول به استفاده از این طرح در بیرون از منزل و محل کار نیز پی می بریم. بنا به شغلی که دارید روزانه با افراد زیادی در ارتباط هستید و در این شرایط ویژه که ویروس کرونا در ایران شیوع پیدا کرده است باید نسبت به تمیز و ضدعفونی کردن محیط کار برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان دقت زیادی به خرج دهید. فرقی نمی‌کند شما راننده تاکسی هستید و یا فروشنده و یا حتی کارمند، ویروس ممکن است هر جا در کمین شما باشد. قبل از هر چیز شستن دست‌ها نباید در محیط کار فراموش شود. وسایل و سطوحی که با آن‌ها مرتب در ارتباط هستید را با محلول الکلی ۷۰ درصد ضدعفونی کنید. میز کار و کیبورد و موس، خودکار از وسایلی هستند که از آن‌ها استفاده زیادی می‌شود. مقداری محلول روی میز کار اسپری کنید و با یک دستمال تمیز فقط به صورت رفت، میز را تمیز کنید. قطعا افشانه بادی بهترین وسیله در بیرون منزل در جهت ضد عفونی نمودن و استریل کردن محیط است.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل را جهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) - (-تلگرام :drsifile@)


راهنمای استفاده

دانلود طرح جابر با موضوع افشانه بادی با دفتر کارنما و مستندات کامل یکی از کاملترین پروژه های طرح جابربن حیان موجود در اینترنت میباشد که توسط وبسایت درسی فایل برای شما عزیزان آماده دانلود شده است دفتر کارنما و مستندات به صورت فایل word و قابل ویرایش که بخش هایی جهت نگارش مواردی تعبیه شده است آموزش تکمیلی درباره طرح جابر با موضوع افشانه بادی با دفتر کارنما و مستندات کامل در این فایل موجود می باشد



15,000 تومان