پایان نامه اثر رسانه های دیجیتال بر وفاداری مشتریان در بازاریابی دیجیتالی

این تحقیق می تواند برای کلیه شرکت ها و تولید کنندگان موثر بوده و آنها از این طریق می توانند نحوه عملکرد بازاریابی دیجیتال و اثرات آن بر وفاداری مشتریان خود را در محیط تجاری خویش مورد ارزیابی قرار دهند.

0 3.2k
پایان نامه اثر رسانه های دیجیتال بر وفاداری مشتریان در بازاریابی دیجیتالی
مقدمه
آنالیز داده های آماری کشورهای اصلی صنعتی، تبلیغات را به عنوان صنعت و حرفه ای تعریف نموده اند که منجر به رشد تولید و صنعت ملی و توسعه اقتصادی می گردد و باعث ایجاد حس رقابت در سطح جامعه می شود که خود این امر منجر به بازدهی اقتصادی و اشتغالزایی می شود و سطح رقابت و پویایی صنعت و نرخ رشد میانگین GDP (تولید ناخالص ملی) را ارتقاء می دهد. تبلیغ در مفهوم ساده آن یعنی جهت دهی به افکار عمومی با قصد و نیت قبلی به سمت و سوی خاص به واسطه وسایل مختلف تبلیغاتی مانند رسانه های جمعی و... ( دانایی، 1387)
با افزایش آگاهی مردم در قبال استفاده از تبلیغات ، اطلاعات و ارتباطات راحت تر مبادله میشود و دیگران را علاقه مند به خرید و وفاداری مشتریان می نماید. از آنجا که وفاداری مشتریان به محصولات کلید اصلی موفقیت بنگاه های اقتصادی محسوب می شود، بنابراین ضروری است که شرکت ها با تامل و پژوهش در راستای این مسئله استراتژی های بازاریابی خود را انتخاب کنند و بکار ببندند. فصل اول این پژوهش به تبیین موضوع بازاریابی دیجیتالی به عنوان موضوع اصلی و اهمیت استفاده از تبلیغات در این نوع بازاریابی در وفاداری مشتریان محصولات آرایش و بهداشتی می پردازد. در ادامه اهداف پژوهش، فرضيه ها، قلمرو، استفاده کنندگان و واژه های کلیدی ارائه گردیده است.

19,000 تومان