6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 32682
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1790
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد گزارش مقدماتي تأسيسات الكتريكي موزه فرش

دانلود مقاله درمورد گزارش مقدماتي تأسيسات الكتريكي موزه فرش

0 1.8k
دانلود مقاله درمورد گزارش مقدماتي تأسيسات الكتريكي موزه فرش

با دانلود مقاله در مورد گزارش مقدماتي تأسيسات الكتريكي موزه فرش در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله گزارش مقدماتي تأسيسات الكتريكي موزه فرش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله گزارش مقدماتي تأسيسات الكتريكي موزه فرش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد گزارش مقدماتي تأسيسات الكتريكي موزه فرش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 1-    مقدمه:

ساختمان جديد موزه فرض كه در جوار موزه قبلي احداث مي شود در دو طبقه روي زيرزمين با زيربنائي حدود 5950 متر مربع خواهد بود و ورودي اصلي اين بنا از صحن كوثر مي باشد.

اين ساختمان داراي تالار نمايش فرش بوده و علاوه بر قسمت اداري در طبقه اول در زيرزمين نيز داراي خزانه و موتورخانه اختصاصي است.

در اين گزارش به معرفي اجمالي اجزاء و سيستمهاي تأسيسات برقي پروژه پرداخته مي شود و برآوردهاي بار الكتريمي نرمال و اضطراري و مطاعات دقيقتر در گزارش فاز يك ارائه خواهد شد.

2-    روشنائي:

با توجه به كاربري خاص اين پروژه مسأله نورپردازي از اهميت به سزائي برخوردار است. تأمين شدت روشنائي مناسب از طريق بكارگيري منابع نوري دكوراتيو و با رنگ نور صحيح بسيار با اهميت است. در گالري هاي تابلو فرش و تالارهاي نمايش براي تأمين روشنائي موضعي روي سطوح فرش بايستي از لامپهاي با طيف نور كنترل شده در محدوده نور مرئي استفاده شود. وجود اشعه هاي مادون قرمز سبب توليد حرارت زياد روي فرش شده و مضر مي باشد و از طرفي طيفهاي ماوراء بنفش نيز از نظر خوردگي و تغيير رنگ فرش در خور توجه است.


6,000 تومان