دانلود تحقیق درمورد فاطمه (عليها السلام) و تربيت فرزندان

دانلود تحقیق درمورد فاطمه (عليها السلام) و تربيت فرزندان

0 2k
دانلود تحقیق درمورد فاطمه (عليها السلام) و تربيت فرزندان

با دانلود تحقیق در مورد فاطمه (عليها السلام) و تربيت فرزندان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فاطمه (عليها السلام) و تربيت فرزندان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فاطمه (عليها السلام) و تربيت فرزندان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فاطمه (عليها السلام) و تربيت فرزندان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

فاطمه (عليها السلام) آن چنان در جلوه جمال و جلال خدا محو است كه همه چيز را در راه او فدا مي‌كند، مقامش، رتبه اش، دخت پيامبر بودنش، جلال و اشرافيت مورد انتظار براي خودش، حتي جامه عروسيش، دستبند نقره‌اش، پرده خانه‌اش و ....‌در چنين صورتي‌آيا باز هم او محبوب خدا نباشد.

فاطمه (عليها السلام) همسر علي (عليه السلام) است كسيكه اگر نبود براي فاطمه (عليها السلام) كفر و همسري نبود تكليف ازدواجش را خدا معين مي كند و ادامه حيات خانوادگيش بر اساس آرمان و اهداف اسلام رنگ مي گيرد.

فاطمه (عليها السلام) زني است كه جلال و عظمتش در قالب مفاهيم و الفاظ نمي گنجد زيرا تصورات ما از مفاهيم بي نهايت قابل بحث و بررسي است وقتي كه او را صديقه مي خوانيم با مفهوم صديقه اي كه براي ديگران ذكر مي شود متفاوت است او با تمام وجودش صديقه است. همه اعضاي او، همه افكار و انديشه هايش در اين مصداق همگامي دارند.

آري عظمت فاطمه (عليها السلام) را نمي توان از راه نوشتن، بيان و شنيدن شناخت، زيرا كه همه چيز او در تمام و كمال و در بي نهايت است، ايمانش، اخلاقش، فداكاريش، علو روحش، جلالتش و دانشش همه در منتهاي كمال هستند.

او الگوست و به زنان آموخت كه زنان مهم مي توانند در موارد لازم، كار مردانه انجام دهند، در عين اين كه عفت و اصالت خود را حفظ مي نمايند، به احقاق حق بپردازند و به دفاع از ستمگري ها قيام و اقدام نمايند.


8,000 تومان