دانلود مقاله درمورد نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي

دانلود مقاله درمورد نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي

0 1.6k
دانلود مقاله درمورد نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي

با دانلود مقاله در مورد نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

مديريت بازاريابي را كوششي آگاهانه براي دستيابي به نتايج مبادله مطلوب با بازارهاي مورد نظر دانسته اند. شناخت فلسفه هايي كه راهنماي اينگونه تلاش هاي بازاريابي هستند و آگاهي از ارزش نسبي هر يك در رابطه با “ سازمان”،   “ مشتريان” وجامعه”،مي باشد . سازمانها فعاليت هاي بازاريابي خود را بر اساس پنج ديدگاه قرار مي دهند.

اين ديدگاه ها عبارت اند از: توليد، محصول، فروش، بازاريابي و بازاريابي اجتماعي

 

ديدگاه توليد:

 

گرايش توليد يكي از قديميترين فلسفه ها براي رهنمود دادن به فروشندگان است. گرايش توليد بر پايه اين فرض بنا شده است كه مصرف كننندگان خواهان محصولاتي هستند كه در دسترس بوده، استطاعت خريد آن را داشته باشند؛ بنابراين مديريت بايد فعاليت خود را بر بهبود كارايي توليد و توزيع متمركز كند.

هنوز هم ديدگاه توليد يكي از ديدگاه هاي مفيدي است كه در دو وضع زير كاربرددارد. نخستين وضع مربوط به زماني است كه تقاضا براي محصول بيش از عرضه مي باشد. در اينجا مديريت بايد براي افزايش توليد در صدد يافتن راههايي برآيد. 


8,000 تومان