6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 32921
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2078

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نقش IT در ابعاد مختلف آموزش و پرورش

دانلود تحقیق درمورد نقش IT در ابعاد مختلف آموزش و پرورش

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد نقش IT در ابعاد مختلف آموزش و پرورش

با دانلود تحقیق در مورد نقش IT در ابعاد مختلف آموزش و پرورش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش IT در ابعاد مختلف آموزش و پرورش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش IT در ابعاد مختلف آموزش و پرورش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقش IT در ابعاد مختلف آموزش و پرورش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

 امروزه اهميت آموزش و پرورشي كه متناسب با نيازهاي فرد و جامعه باشد، بيش از همه احساس مي‌شود زيرا دنيايي كه با شبكه‌هاي اطلاعاتي به هم پيوند خورده متقاضي نيروي كاري است كه بفهمد چگونه از فن‌آوري به عنوان ابزاري براي افرايش بهره‌وري و خلاقيت استفاده كند. چنين مهارتي، توانايي استدلال كردن بر مبناي اطلاعاتي است فرايندي كه در آن منابع معتبر شناسايي شده و به ديگران انتقال داده مي‌شود افزون برآن كارفرمايان از كارگران انتظار دارند از مهارت‌هاي همكاري و تشريك مساعي كار در گروه و تبادل اطلاعات در شبكه جهاني، يعني تحليل مساله از ديدگاه چند رشته‌اي برخوردار باشند. از آن جا كه اين شبكه‌ها بين‌المللي هستند، كارفرمايان در جستجوي افرادي برمي‌آيند كه ظرفيت تعامل موثر با كساني را دارا باشند كه داراي فرهنگ و زبان متفاوتي هستند و بالاخره كارگران عصر دانش بايد منعطف بوده و قادر باشند به همان سرعتي كه محيط‌هاي پوياي كار تغيير مي‌كند، به موثرترين شكل بياموزند ناگزير شهروندان چگونه آموختن را بايد فراگيرند. ( برگزيده از مجموعه مقالات همايش آموزش و پرورش، مشكلات و راه‌حل‌ها، )


فناوري اطلاعات (IT)

فناوري اطلاعات(IT) از دو واژه ي (information) ينعي اطلاعات و(technology) ينعي فناوري تركيب يافته است.

اطلاعات:

 مجموعه حقايق، حوادث، مسائل و موضوعات و ارقام پردازش شده و با معنا مي باشند كه اشخاص مي توانند بر اساس آنها برنامه ريزي كنند.

اطلاعات نبايد با داده ها(data) اشتباه شوند زيرا داده ها ، حقايق و ارقام خام و پردازش نشده هستند كه براي كاربر تقريبا بي معنا هستند.


6,000 تومان