دانلود مقاله درمورد اتصال خورجيني و ضرورت تغيير در نگرش‌ها

دانلود مقاله درمورد اتصال خورجيني و ضرورت تغيير در نگرش‌ها

0 1.7k
دانلود مقاله درمورد اتصال خورجيني و ضرورت تغيير در نگرش‌ها

با دانلود مقاله در مورد اتصال خورجيني و ضرورت تغيير در نگرش‌ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله اتصال خورجيني و ضرورت تغيير در نگرش‌ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله اتصال خورجيني و ضرورت تغيير در نگرش‌ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد اتصال خورجيني و ضرورت تغيير در نگرش‌ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده:

سرعت، سهولت اجرا و صرفه‌جويي اقتصادي ناشي از به كارگيري اتصالات خورجيني باعث شده است كه اين اتصال به صورت فراگيري در سازه‌هاي معمولي كشور ما مورد استفاده قرار گيرد بدون اينكه ضوابط طراحي و آئين‌نامه‌اي خاصي براي آن در نظر گرفته شده باشد. تفاوت اصلي اين اتصال با انواع ديگر ،در عدم اتصال تير به ستون به صورت هم‌محور مي‌باشد كه اين امر باعث پيچيدگي نحوه انتقال لنگر در اين نوع اتصال مي‌گردد.  به همين علت با وجود تحقيقات به نسبت زيادي كه روي اين اتصال انجام گرفته است، تا كنون صنعت ساختماني كشور نتوانسته است به نتيجه‌گيري واحدي دربارة  اين اتصال دست يابد.

 براي بررسي چگونگي تغيير خواص مقاومتي و رفتاري اين اتصال در اثر مواردي مانند تغيير طول نبشي‌ها، تغيير مقطع تيرها، تغيير كيفيت جوشكاري و تغيير در مشخصات نشيمن اتصال و مهمتر از آن بدست آوردن معياري براي تعيين نقطة شكست اين اتصال براي استفاده در آناليزهاي تاريخچه زماني غير خطي لازم بود كه با آزمايشاتي چرخش شكست اتصال و ديگر پارامترهاي مهم  اين اتصال مشخص شود. بر اين اساس شش آزمايش روي نمونه‌هايي از اتصال خورجيني انجام گرديد كه نتايج  آزمايشات در اين مقاله مورد بررسي و جمع‌بندي قرار گرفته است. 


6,000 تومان