دانلود تحقیق درمورد جشن انقلاب اسلامي

دانلود تحقیق درمورد جشن انقلاب اسلامي

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد جشن انقلاب اسلامي

با دانلود تحقیق در مورد جشن انقلاب اسلامي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جشن انقلاب اسلامي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جشن انقلاب اسلامي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جشن انقلاب اسلامي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:70 صفحه

قسمتی از فایل:

 سال ها از پي هم سپري مي شوند نسل ها از پي نسل ها مي آيند و مي روند اما همچنان نقاط عطف تاريخ انقلاب اسلامي در تار و پود اين مرز و بوم در لا به لاي كتاب ها، در سينه انقلابيون و يا در امولسيون فيلم هاي رنگي و روفته آرشيوها خودنمايي مي كند (googel ، تلاش مردم به جشن انقلاب، همشهري).

در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي پرواز هزاران بادكنك و بالن هاي رنگي و بارش گل و كاغذهاي رنگي از چرخبال ها بر فراز ميدان آزادي روز 22 بهمن بر شادي حضور نوجواناني كه در جمع خانواده هاي خود به ميدان آزادي، استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي را فرياد مي كنند مي افزايد.

رها شدن كبوتران سفيدي كه همانند پرچم ايران رنگ شده پيش از سخنراني رئيس جمهور ايران آسمان ميدان آزادي را جلوه اي ديگري مي بخشد.

Pocharkhen (thternet version oftlamshahri pailys supplement in , googel)

در جشن انقلاب اسلامي برگزاري جنگ موسيقي سنتي، نورافشاني، جنگ شادي در سينما بهاران، تجليل از خانواده هاي معظم شهدا، برپايي نمايشگاه عكس از روزهاي انقلاب، مراسم شبي با قرآن و ايستگاههاي صلواتي را داريم (googel ، شادي در جشن انقلاب، همشهري).


10,000 تومان