دانلود تحقیق درمورد جنگ های صليبي

دانلود تحقیق درمورد جنگ های صليبي

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد جنگ های صليبي

با دانلود تحقیق در مورد جنگ های صليبي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جنگ های صليبي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جنگ های صليبي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جنگ های صليبي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

 به نظر جاجنگ هاي صليبي كه در قرون 11 و 13 ميلادي از سوي مسيحيان براي گرفتن بيت المقدس از مسلمانان در گرفت ، هر چند كه به هدفي كه پاپها در نظر داشتند نرسيد از لحاظ تاثيري كه در تمدن مغرب زمين بر جاي گذاشت و مردم آن زمان اروپا را با تمدن و جلال و شكوه شرق آشنا كرد ، پديده اي با اهميت در زمينه هاي تاريخي و جغرافيايي و فرهنگي به شمار مي رود .

دراين كتاب رنه گروسه كه از نويسندگان و مورخان بنام اروپاست ، تاريخ جنگهاي صليبي را همراه با تشريح استادانه ي مراحل و آثار آن را بررسي مي كندن هيک و اتباع وي، صراط مستقيم يا دين حق امري موهوم است؛ همه ي

جرج جبور" انديشمند مسيحي اهل سوريه تصريح كرد: "در جريان همايش رودوس براي گفت وگو ميان تمدنها، از پاپ درخواست خواهم كرد كه در قبال جنگ‌هاي صليبي عليه مسلمانان عذراخواهي كند".


قرار است، همايش گفت و گو ميان تمدن‌ها روز چهارشنبه (‪ ۲۷سپتامبر) در جزيره رودوس در يونان به مدت پنج روز برگزار شود.

جرج جبور خاطرنشان كرد: برگزاري اين همايش به همت مركز ملي جزيره رودوس و با همكاري كليساي مركزي مسيحيان در روسيه و يونان برگزار مي‌شود.

جبور كه بعنوان استاد حقوق بين‌الملل در دانشگاه دمشق سرگرم تدريس است، گفت: بيست سال بيش چنين فراخواني به واتيكان دادم داير بر اينكه پاپ بايد بگونه مواضعش را در قبال جنگهاي صليبي تشريح كند كه به منزله عذرخواهي از نوادگان قربانيان اين جنگها اعم از مسلمانان و مسيحيان منطقه تلقي بشود.

وي كه يك شخصيت مسيحي كاتوليك است و عضو شوراي جهاني واتيكان است، در ادامه كفت: اين فراخوان را در اجلاسي بعنوان "صلح در اذهان بشر "كه در سال ‪ ۱۹۸۶توسط يونيسكو برگزار شد، اعلام كردم و در نامه‌اي به"ژان پل دوم" پاپ سابق واتيكان منظورم را تشريح كردم

7,000 تومان