دانلود تحقیق درمورد كرم ها

دانلود تحقیق درمورد كرم ها

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد كرم ها

با دانلود تحقیق در مورد كرم ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كرم ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كرم ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كرم ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:30 صفحه

قسمتی از فایل:

ديكروسليوم دندريسليوم (  Dicrocoelium dendriticum )

فاسيو لاتسئو لاتوم ( Fasciola lancealatum )

مرفولوژي :

ترماتوده اي سر نيزه اي شكل است كه دركيسه و مجاري صفراوي گوسفند ، علفخواران و گاهي انسان زندگي ميكند ، باريك و بلند بوده و حدودا 1 تا 5/1 سانتي متر طول دارد . داراي دهان ، مري و سكوم غير منشعب است . تفاوت آن با ديگر ترماتودها در اين است كه دوبيضه در بالاي تخمدان ها و  قدام بدن واقع شده اند . غلاف آلت تناسلي پر پيچ و خم و رشد آن زياد است . داراي بادكش دهاني و شكمي است كه بادكش دهاني كوچكتر از بادكش شكمي است در سطح بدن فاقد خار است . رحم پر از تخم ،  خلف بدن ا فرا مي گيرد .

چرخه زندگي :

تخم دفع شده از ميزبان نهايي ( علفخواران ، گاو ، گوسفند و گاهي انسان ) قهوه اي رنگ و دريچه وار بوده كه به شكل D مي باشد . حاوي ميراسيديوم كامل و رسيده است .قهوه اي تيره با پوسته ضخيم و دريچه دار است . اين تخم توسط ميزبان واسط كه حلزون هاي خاكزي كوكلي سلا Cochloicella و آبيدا Abida   و.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر