دانلود تحقیق درمورد دين و دموکراسي

دانلود تحقیق درمورد دين و دموکراسي

0 2k
دانلود تحقیق درمورد دين و دموکراسي

با دانلود تحقیق در مورد دين و دموکراسي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دين و دموکراسي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دين و دموکراسي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دين و دموکراسي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:85 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

آقاي سبحاني: مدتي است که معاونت پژوهشي دفتر تبليغات اسلامي اقدام به برگزاري مجموعه اي از کرسي هاي آزاد انديشي و نظريه پردازي مي کند که از جمله موضوعات مورد توجه، مسأله رابطه اسلام و سياست است. بر اساس پژوهش هايي که انجام گرفته سه مسأله مهم و فراگير در ارتباط با اين موضوع قابل طرح است: نخست مسأله حکومت اسلامي و دموکراسي، ديگر مسأله پلوراليزم و سوم حقوق بشر و رابطه آن با اسلام و سکولاريزم.

به دليل ارتباط منطقي ميان اين سه موضوع تصميم بر اين است که در اين نشست و نشستهاي ديگر اين موضوع را مورد کاوش قرار داده و احياناً ارتباط آنها با همديگر را بررسي کنيم. در بحث کنوني که رابطه حکومت اسلامي و دموکراسي باشد از اساتيد مختلف دعوت به عمل آمده است. آقاي دکتر ساشا دينا جناب حجت الاسلام والمسلمين دکتر احمد واعظي و جناب حجت الاسلام والمسلمين دکتر پارسانيا.

در بحث رابطه حکومت اسلامي با دموکراسي با تأکيد بر حکومت اسلامي و همين طور مفهوم دموکراسي به عنوان يک مفهوم مدرن و جديد در عرصه سياست دو طيف قابل شناسايي است.

طيف اول گروهي که به ناسازگاري حکومت اسلامي با دموکراسي اعتقاد دارند و طيف دوم کساني به همسازي و سازگاري اين دو مقوله معتقدند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر