دانلود تحقیق درمورد سلامت ما در دست كيست؟

دانلود تحقیق درمورد سلامت ما در دست كيست؟

0 2k
دانلود تحقیق درمورد سلامت ما در دست كيست؟

با دانلود تحقیق در مورد سلامت ما در دست كيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سلامت ما در دست كيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سلامت ما در دست كيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سلامت ما در دست كيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

 ايجاد اين تفكر كه تك تك افراد جامعه مسئول سلامت خود هستند و نقش مهمي در سلامت جسمي، رواني اجتماعي يكديگر نيز دارند كار بسيار بزرگي است كه بايد زمينه سازيهاي مناسب براي آن انجام شود در حقيقت يكي از ويژگيهاي بارز توسعه يافتگي اين است كه مردم در قبال خود، يكديگر،‌ جامعه، كشور و جامعه بين الملل احساس تعهد كنند.

            ما در كشورهاي در حال توسعه گاه در بعضي از زمينه ها بسيار نافذ و شفاف عمل مي كنيم براي مثال وقتي رژيم غاصب صهيونيستي حقوق مردم تحت ظلم و فشار فلسطين را به مخاطره مي اندازد به سرعت عكس العمل نشان مي دهيم كه اين نشان دهنده رشد سياسي و تعهد بالاي دولت و فرهنگ سازيهاي قبلي در اين زمينه توسط مسئولين است ولي وقتي به حيطه هايي مانند صرفه جويي مصرف آب و سوخت نگاه مي كنيم و يا به عملكرد افراد در قبال بهداشت محيط و يا سلامت خودشان مي نگريم متوجه مي شويم ما در فرهنگ سازي در اين زمينه ها خوب عمل نكرده ايم شايد ما متوليان امر سلامتي و خصوصا“ پزشكان آنگونه كه بايد از سياستگذاران و مسئولين بالاي كشور نخواسته ايم يا در نشر درخواستهايي كه منجر به ايجاد انگيزه براي آنان شود ناتوان بوده ايم. فرهنگ سازي در زمينه مصرف در همه زمينه ها مثل غذا، آب، انرژي،  و دارو در حقيقت يك وظيفه همگاني است

            اگر آب سرمايه است و در مصرف آن بايد صرفه جوئي كرد، اگر منابع انرژي محدود و متعلق به نسلهاي آينده است و بايد متعهدانه در قبال مصرف آن دقت كنيم، انسانها نيز ارزشمندترين وديعه الهي نيروي كار و تفكر هستند. نيروهاي انساني هستند كه جامعه را مي سازند اين سرمايه هاي انساني هستند كه مي توانند ملتي با اقتدار، ارجمند و موجب مباهات بسازند و يا جامعه اي بيمار و ضعيف را تشكيل دهند،‌ ماموريتي كه ما در وزارت بهداشت داريم اين است كه اين نيروهاي انساني را از دوران جنيني تا سالمندي حفظ كنيم،‌ مراقب سلامت آنها باشيم و براي افزايش طول عمر و توانمندي آنها چه از نظر جسمي و چه از نظر روحي رواني تلاش كنيم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر