دانلود تحقیق درمورد سيستم تعليق‌

دانلود تحقیق درمورد سيستم تعليق‌

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد سيستم تعليق‌

با دانلود تحقیق در مورد سيستم تعليق‌ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سيستم تعليق‌ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سيستم تعليق‌ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سيستم تعليق‌

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:90 صفحه

قسمتی از فایل:

(1-1) مقدمه‌:

لرزش‌هاي‌ پي‌ در پي‌ بدنه‌ خودرو سبب‌ خستگي‌ راننده‌ و سرنشينان‌ مي‌شود. در پي‌آن‌ كارآيي‌ و بازدهي‌ رانندگي‌ و عمر مفيد خودرو كاهش‌ يافته‌ و سلامتي‌ انسان‌ به‌ خطرمي‌افتد. بنابراين‌ مدل‌ سازي‌ مود سواري‌ خودرو و به‌ سازي‌ لرزشي‌ آن‌ با بهره‌ ازميراينده‌هاي‌ ارتعاشي‌ از ديدگاه‌هاي‌ مهم‌ در طراحي‌ خودرو بوده‌، كه‌ آسايش‌ سرنشين‌،افزايش‌ دوام‌ خودرو، ايمني‌ و افزايش‌ كنترل‌ خودرو را به‌ دنبال‌ دارد.

خاصيت‌ ميرايش‌ ارتعاشات‌ و لرزش‌ها و رفع‌ بعضي‌ از اغتشاشات‌ حركت‌ درخودرو و حفظ‌ بعضي‌ ويژگي‌هاي‌ مناسب‌ جهت‌ ايمني‌، از ويژگي‌هاي‌ مناسب‌ مكانيكي‌است‌ كه‌ انجام‌ آن‌ با يك‌ وسيله‌ مكانيكي‌ امكان‌پذير است‌. مجموعه‌ مشخصي‌ كه‌ فراهم‌ گر هدف‌ بالا است‌، سيستم‌ تعليق‌ نام‌ دارد. اين‌ مجموعه‌ قلمرو وسيعي‌ را با خواص‌ و وظايف‌متفاوت‌ در بر دارد.

نقش‌ سيستم‌ تعليق‌ در خودرو مهار چرخ‌ در فضا (در سه‌ راستاي‌ Z , Y , X) وفراهم‌ كردن‌ حركات‌ خطي‌ و زاويه‌اي‌ مناسب‌ آن‌ است‌. نيز چرخ‌ها را به‌ صورت‌ تكيه‌گاهي‌امن‌ در زير خودرو نگاه‌ مي‌دارد به‌ گونه‌اي‌ كه‌ چرخ‌ها توان‌ مهارسازي‌ نيروهاي‌ اعمالي‌ به‌خودرو (گرانش‌، گريز از مركز، نيروهاي‌ رانشي‌ و ترمزي‌ و...) را داشته‌ باشند.ويژگي‌هاي‌ سختي‌ و ميرايي‌ تعليق‌ بايستي‌ چنان‌ برگزيده‌ شوند كه‌ پايداري‌ و آسايش‌خودرو تأمين‌ گردد.

براي‌ پي‌ بردن‌ به‌ جايگاه‌ سيستم‌ تعليق‌، خودرو را در سه‌ حالت‌ زير درنظرمي‌گيريم‌:

حالت‌ اول‌ - بي‌ تعليق‌: بدون‌ سيستم‌ تعليق‌، تاير و بدنه‌ معلق‌ مي‌باشند. در نتيجه‌ هرناهمواري‌ در سطح‌ جاده‌، به‌ سرنشينان‌ خودرو منتقل‌ خواهد شد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر