دانلود تحقیق درمورد شانکر درختان هسته دار

دانلود تحقیق درمورد شانکر درختان هسته دار

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد شانکر درختان هسته دار

با دانلود تحقیق در مورد شانکر درختان هسته دار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شانکر درختان هسته دار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شانکر درختان هسته دار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شانکر درختان هسته دار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

 

وجود صمغ یا شیره ی گیاهی مترشحه در شاخه های چوب بست یا تنه ی درختان هلو، ممکن است توسط سوراخ کن های حشرات، زخم های زمستانی یا مکانیکی، و بیماریهایی از جمله Coryneum و شانکرهای باکتریایی و چند ساله ایجاد شده باشد. شانکر باکتریایی که در اکثر باغستان های استان ایلی نویز ایالات متحده رایج می باشد، سرتاسر باختر میانه، جایی که هلو در آنجا پرورش می یابد، رخ می دهد. این بیماری نامهای مختلفی دارد؛ برخی از آنها، مرگ دوباره یا die back، شانکر هلو، شانکر Valsa و شانکر Cytospora می باشند. شانکر چندساله یا دائمی به علت دو گونه از قارچ ها به نام Valsa leucostoma و Valsacincta ( مرحله ی ناقص Cytospora ) می باشد. این یک بیماری جدیدی نمی باشد و موس تحقیقاتی را انجام داد تا اقدامات کنترلی کافی برای آن ایجاد کند. بیماری اغلب در باغهای جوانی که سبب مرگ نابهنگام درختان می شود، ویرانگر و مخرب می باشد. درختان پیری که تحت تأثیر قرار می گیرند، بتدریج طول عمر و قدرت باردهی اشان را از دست می دهند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر