دانلود تحقیق درمورد نقش كنترل كيفيت در توليد و تأثير آن در بهره وري شركت ملي صنا

دانلود تحقیق درمورد نقش كنترل كيفيت در توليد و تأثير آن در بهره وري شركت ملي صنا

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد نقش كنترل كيفيت در توليد و تأثير آن در بهره وري شركت ملي صنا

با دانلود تحقیق در مورد نقش كنترل كيفيت در توليد و تأثير آن در بهره وري شركت ملي صنا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش كنترل كيفيت در توليد و تأثير آن در بهره وري شركت ملي صنا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش كنترل كيفيت در توليد و تأثير آن در بهره وري شركت ملي صنا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقش كنترل كيفيت در توليد و تأثير آن در بهره وري شركت ملي صنا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:103 صفحه

قسمتی از فایل:

- مقدمه

کیفیت مطابق تعریف ارائه شده در استاندارد بین المللی ISO8402 عبارتست از: مجموعه مشخصات و جنبه های یک محصول و یا خدمت که بتواند با توانایی خود نیازهای بیان شده و یا ضمنی را برآورده نماید.

بدون شک یکی از عوامل مهم کلیدی، کسب رضایت مشتری و نهایتاً رمز موفقیت در بازار رقابت، کیفیت برتر خدماتی است که در مراحل مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد. نکته مهم اینست که بحث رضایت مشتری نیز مانند سایر مقولات در نگرش مدیریت کیفیت جامع و فراگیر را می طلبد و شرکت هایی که رضایت مشتری را در  تمامی فرآیند تولید یا خدمات خود لحاظ می کنند و همه کارکنان در دستیابی به آن احساس مسئولیت می کنند در حقیقت مزیت را برای رقابت در بازار جهانی کسب می کنند. اگر شرکت های ژاپنی در بازار رقابت جهانی گوی سبقت را از رقبایی چون آمریکا می ربایند یکی از دلایل موفقیت آنها برخورد فراگیر به مقدمه رضایت مشتری و احساس تعهد تمامی کارکنان شرکت های ژاپنی در حصول به این هدف مهم و استراتژیک است.

چهار طریقه اصلی که کیفیت بر سازمان اثر می گذارد. عبارتند از: شهرت، مسئولیت های قانونی، بهره وری، هزینه ها بهره وری و کیفیت ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند. کیفیت ضعیف می تواند تاثیر معکوس بر       بهره وری در فرآیند ساخت بگذارد. اگر قطعات معیوب شوند و لازم باشد که کار مجدد روی آنها انجام گیرد یا مونتاژگر مجبور باشد که چندین قطعه آزمایش کند تا یک قطعه مناسب بیابد، زمان کار هزینه های آن افزایش یافته و تولید کاهش می یابد. به طور مشابه کیفیت ضعیف ابزار و تجهیزات می تواند به سوانح و قطعات معیوب منجر شود که به کار مجدد یا اسقاط شدن قطعات می انجامد و نهایتاً منجر به کاهش تعداد محصولات (خروجی) قابل استفاده نسبت به ورودی مشخص می شود. به طور متقابل بهبود و حفظ کیفیت خوب می تواند اثر مثبت بر بهره وری بگذارد.

در انجام این تحقیق نقش و تاثیر گروه های کیفیت در رشد ارتقا بهره وری مورد بررسی قرار گرفته است و فرضیه هایی به صورتی ادعای فرضیه که در همین زمینه طراحی شده ذکر کرده ام و به صورت پرسش نامه هایی در اختیار کارمندان و مدیران و صاحب نظران صنایع جهت تکمیل کردن آنها قرار داده ام و پس از تجزیه و تحلیل  اطلاعات بدست آمده از این پرسش نامه ها را با استفاده از نرم افزار SPSS، جداول فراوانی  را برای هر سوال گردآوری و نمودارهاي، هستیوگرام آن را رسم کرده و با توجه به این اطلاعات نتیجه گیری کرده ام که این فرضیات از عوامل موثر و مهم افزایش بهره وری اند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر