دانلود تحقیق درمورد زنجيره تصوير تلويزيوني

دانلود تحقیق درمورد زنجيره تصوير تلويزيوني

0 2k
دانلود تحقیق درمورد زنجيره تصوير تلويزيوني

با دانلود تحقیق در مورد زنجيره تصوير تلويزيوني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زنجيره تصوير تلويزيوني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زنجيره تصوير تلويزيوني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زنجيره تصوير تلويزيوني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 در حال حاضر ‍، يك لامپ  دوربين تلويزيوني  باهدف ويديكون اكسيد سرب(پلامبيكون )  مطلوب است.  يك لامپ پلامبيكون  از اين نوع تاخير كم است  وخروجي ويدئو آن مستقيماً متناسب با نور ورودي  است .

 يك دوربين تلويزيوني  با تاخير طولاني ‍،  يك تصوير شبيه  مانند ايجاد خواهد كرد كه يك جسم  باحركت سريع  را بر روي تصوير  تلويزيوني دنبال مي كند . چنين شبهي در تمام آزمايشات  مشكل ساز است .  مطلوبترين  لامژ دوربين تلويزيوني (در صورت مساوي بودن  ساير شرايط) لامپي است  كه تصوير بر روي ورودي آن در خلال قرائت هم فريم ،كاملاً پاك شو  در مورد تصاوير مورد استفاده  در تفرق ديجيتال ، يك لامپ با تاخر زياد مي تواند منجر به حالتي  شود  كه در آن فريم  حاضر در حقيقت داراي اطلاعاتي باقي مانده  از گذشته است  يك دوربين تلويزيوني  با تاخير كم ‍ ، بخصوص  در مطالعات ديناميكي  كه با تعويض سريع تصوير  روبرو هستيم مطلوب است .

  مهمترين خصوصيتي  كه زنجيره تلويزيوني  مي بايست دارا باشد ،  احتمالاًنوفه الكترونيك  فوق العاده  پائين است  در فلورسكوپي با جريان 2 تا 0/3  ميلي آمپر ‍، لكه كوانتومي  به حدي است  كه نوفه الكترونيك  نسبتاً زياد  قابل تحمل است . بهرحال تركيب تعداد بسيار  زياد ترفرنون هاي اشعه ايكس و كار با تصاوير  تفريق شده ‍،   استفاده از يك دوربين تلويزيوني  متفاوت(و گرانقيمت ) را ضروري مي سازد  تا از نوفه الكترونيك  كه اجزا با كنتراست پائين را مي پوشاند ، اجتناب  شود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر