دانلود تحقیق درمورد حافظه و تصميم گيري در ورزش

دانلود تحقیق درمورد حافظه و تصميم گيري در ورزش

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد حافظه و تصميم گيري در ورزش

با دانلود تحقیق در مورد حافظه و تصميم گيري در ورزش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حافظه و تصميم گيري در ورزش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حافظه و تصميم گيري در ورزش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حافظه و تصميم گيري در ورزش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

نكات كليدي

كارشناسان در مقابل تازه كاران_به نظر مي رسد كه ورزشكاران خبره زمان بيشتري در انتقال مهارتهاي خاص خود نسبت به تازه كاران دارند. اين امر نتيجه تفاوت در زمان واكنش فيزيكي نيست بلكه به احتمال زياد نتيجه توانايي ورزشكار ماهر در تشخيص صحنه هاي خاص است،بنابراين آنها را قادر مي سازد كه تا احتمالا زودتر عمل كنند.

 

حافظه:

 حافظه جريان رمز گذاري را شامل مي شود،ذخيره سازي و بازيابي اطلاعات است و سه عنصر كلي را شامل مي شود: ثبت حسي، حافظه كوتاه مدت و حافظه بلند مدت. اين يك رابطه متقابل بين اين سه عامل تشكيل دهند و جريان حافظه است كه عملكرد حافظه را تحت تاثير مي گذارد.

 

پيش بيني و تصميم گيري:

 ورزشكاران نخبه زمان واكنش بهتري ندارند، بلكه اين توانايي خودشان در پيش بيني وقايع است كه به آنها اجازه واكنش سريع را مي دهد. مطالعات فراوان ثابت كرده است كه ورزشكاران خبره و ماهر براي تصميم گيري نياز به زمان كمتري دارند نسبت به تازه كاران و اينكه تفاوتهايي در استراتژي جستجوي بصري آنها وجود دارد.

دانستن چه در مقابل دانستن چگونه : در محدوده روانشناسي بين دو نوع اطلاعات تفاوتي وجود دارد: دانستن واقعيات در مورد اشياء و رخدادهايي كه ما مي توانيم به طور شفاهي مقايسه كنيم براي دانستن اينكه چگونه يك كار خاص را انجام دهيم بدون داشتن اطلاعات دقيق در مورد اينكه اين امر چگونه بدست مي آيد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر