دانلود تحقیق درمورد شهید

دانلود تحقیق درمورد شهید

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد شهید

با دانلود تحقیق در مورد شهید در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شهید را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شهید ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شهید

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

پیشگفتار

این ویژه نامه در نظر دارد در حد بضاعت خود ضمن آشنایی خواننده با فرهنگ دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان و شهداء به معرفی مناطقی که دوران استثنائی و بی نظیر دفاع مقدس را به خود دیده اند بپردازد تا انگیزه لازم را جهت بازدید و حضور علاقمندان در این مناطق فراهم آورد. از انتقادات ، پیشنهادات و نظرات شما به گرمی استقبال می کنیم.

 

راز  این سرزمین

وقتی به فضای دور و نزدیک شلمچه می نگری انبوهی از جمعیت اعم از زن و مرد و پیر و جوان را می بینی. در اروند کنار نیز همین موج جمعیت، چشم تو را خیره می کند.

چه رازی در این مناطق نهفته است که جمعیت از اقصی نقاط کشور، ایام تعطیل خود را در این مناطق می گذرانند.

می خواهیم راجع به این سرزمین بیشتر بدانیم.

 ما با حضور در سرزمین های نور که به تعبیر رهبر انقلاب ملائکه ا... در این سرزمین تبرک می جویند به نور و روشنایی می رسیم. در چنین سرزمین هایی که محل تبرک ملائکه الهی است، محل نورانیت است که انسان را از کالبد مادی خارج و به سرزمین نور و معنویت هدایت می کند. شبیه این سرزمین را می شود در فضاهای معنوی که محل تسبیح و تبرک ملائکه است مثل زیارتگاهها پیدا کرد.

این سرزمین به تعبیر رهبر انقلاب به این دلیل مقدس شده که ملائکه شاهد فداکاری شهیدان بودند و شهدای گرانقدر و ایثارگران بالاترین سرمایه و هستی خود را در نهایت اخلاص و صرفاً در راه  رضای خدا اهداء کرده اند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر