دانلود تحقیق درمورد معرفي وب

دانلود تحقیق درمورد معرفي وب

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد معرفي وب

با دانلود تحقیق در مورد معرفي وب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق معرفي وب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق معرفي وب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد معرفي وب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:75 صفحه

قسمتی از فایل:

هيچ چيز در دهة 90 به اندازة وب جهاني (Wird Wide Web) ، ارتباطات را تغيير نداده است. وب كه از ايده اي در مورد سازماندهي اطلاعات غير خطي ريشه گرفته، تا به امروز چنان رشد كرده است كه به عنوان سيستم ارتباطي كه دهها ميليون نفر در سراسر جهان از آن استفاده مي كنند، شناخته مي شود. در واقع شكي وجود ندارد كه هم اكنون وب راهي براي دريافت اطلاعات، ارتباطات و تداخل كلي روي اينترنت است.

به همين ترتيب نرم افزاري كه براي مشاهده اطلاعات وب (مرورگر يا Browser وب) به كار مي رود، به چنان اهميتي رسيده است كه شركت هاي بزرگ نرم افزاري، كليدي ترين بخش توليدات خود را به آن اختصاص داده اند.

همة اين مسائل چگونه رخ داد؟ وب از كجا آمد و چرا به نظر مي رسد كه قسمت مهمي از تكنولوژي را تسخير خواهد؟ آيا وب خصوصيتي دارد كه به  آن مي كند جلوتر از زمان حركت كند؟ آيا وب روزي به كلي نابود خواهد شد؟ ايا سرنوشت آن، اين است كه آيندگان، آنرا در موزه هاي خود نگهداري نمايند؟

شايد صد سال ديگر، جواب تمام اين سوالات روشن شده باشد!

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر