دانلود تحقیق درمورد افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس

دانلود تحقیق درمورد افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس

با دانلود تحقیق در مورد افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد افزایش بهره‌وری شخصی و مدیریت استرس

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:42 صفحه

قسمتی از فایل:جنیفر جانسن حالا یک استراتژیت برای شرکت جانسن در سانتاکلوز کالیفرنیاست. جانس می‌گوید من حدود 15 سال یک مبارز شرکت بودم. وقتی برای اولین بار دانشگاه را ترک کردم، بلافاصله در اولین شغلم در ناول وافتح در پروو اتاه به مدت 80 ساعت شروع به کار کردم. او بعنوان یک ویراستار 22 ساله یک خبرنامه خانگی شرکت را به یک مجله مشتری پسند بین المللی تبدیل کرد که ناول در سه سال اخیر به شرکت مک گروهیل 10 میلیون دلار فروخته بود. جانسن شبهایی را به یاد می‌آورد که تا ساعت 2 بعد از نصف شب در اداره می‌ماند و صبح روز بعد ساعت 8 در سرکارش حاضر می‌شد. او می‌گوید من فکر می‌کنم این تلاش‌ها یعنی اینکه من دین خود را به زندگیم ادا کردم و این نتیجه آن باعث پیشرفت آهنگ حرکت من در زندگیم شد. بعد از اینکه او یک شغل دیگر در موسسه دیگری گرفت ازدواج کرد و صاحب فرزندانی شد، اما اوضاع داشت دگرگون می‌شد. او 19 ماه پیش را وقتی که زندگی و کارش باهم تداخل پیدا کردند را خوب به یاد می‌آورد. همسرش، اسکات که یکی از روسای سه شرکت بازاریابی بین المللی بود و در حال سفر برگشت از ژاپن بود. برنامه این بود که من بچه‌ها در فرودگاه به او بسپارم و من سپس بلیط هواپیما برای سواحل شرق بگیرم و بروم. هواپیما همسرم 20 دقیقه تاخیر داشت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر