دانلود تحقیق درمورد سال پیامبر اعظم

دانلود تحقیق درمورد سال پیامبر اعظم

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد سال پیامبر اعظم

با دانلود تحقیق در مورد سال پیامبر اعظم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سال پیامبر اعظم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سال پیامبر اعظم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سال پیامبر اعظم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:60 صفحه

قسمتی از فایل:

 چکیده مطالب

   نامگذاری سال 1385که از سوی رهبر عظم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیة الله خامنه ای صورت گرفت و ایشان در این مورد با صراحت اعلام کردند:" در این مقطع زمانی یاد و نام مبارک پیامبر اعظم (ص) از همیشه زنده تر است ".

   در فصل اول این تحقیق با:

1-   با زمینه نامگذاری سال 1385 به نام پیامبر اعظم (ص)

2-   بعد داخلی این نامگذاری

3-   بعد خارجی این نامگذاری

4-   پیام های نامگذاری سال 1385 به نام پیامبر اعظم (ص)

5- نیاز بشر به مکتب نبوی و ضرورت الگو پذیری  از آن حضرت

و در فصل دوم این تحقیق با :

1-     خاستگاه توحیدی سیره نبوی آشنا خواهیم شد.

 

 

 

 

 


پیشگفتار

   پس از حمد و ثنای الهی و درود فراوان بر خاتم پیامبران حضرت محمّد مصطفی (ص) و تحیّت و ثنا بر آن حجت باقی که با استقرار حکومت جهانی اسلام ،بشریت را از ضلالت و گمراهی نجات خواهد بخشید جای شکر است که عصر تجدید حیات اسلام و برافراشتن مجدد پرچم توحید به دست فرزند راستین خاندان عصمت طهارت علیه السلام را درک نمودیم . سزاوار است بهترین دعای خیر را بدرقه راه آن رهبر عالی مقام جهان اسلام ،حضرت امام خمینی(ره) نماییم که منشأ خیر و برکات فراوان برای عصر ما گردید.

   اهمیت این موضوع به این دلیل جایگاه ویژه ای که پیامبر اعظم (ص) برای مسلمانان  دارد و همه ما نسبت به این موضوع احترام بسیاری قائل هستیم.  

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر