دانلود تحقیق درمورد مأموریت

دانلود تحقیق درمورد مأموریت

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مأموریت

با دانلود تحقیق در مورد مأموریت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مأموریت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مأموریت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مأموریت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

مأموریت یک صاحب نصف آن است که بر فقر چیره شود، جامعه را در کلیت آن از تهیدستی و فقر رهایی بخشد و برای آن ثروت بیافریند. داد و ستد و تولید تنها به این معنی نیست که فروشگاه ها و کارخانه های یک مؤسسه فنی و پر مایه شود. همه جامعه باید پرثروت و غنی گردد و جامعه برای ثروت خود به پویایی و سرزندگی بازرگانی و صنعت نیاز دارد. تنها در پرتو چنین اوضاعی است که بازرگانیها و کارخانه ها به راستی فزونی می یابند و نیک فرجام می شوند.

می توان با پیروی از سلسله مراتب عمل در مدیریت کیفیت جامع(T.Q.M) شرکت را به صورت یک کارتل بین المللی درآورد.

(کارتل: در صورتی که چند شرکت دارای فعالیت مشابه خواهند در سطح ملی یا بین المللی فعالیت نمایند، در عین حال که هر یک از اعضا استقلال خود را حفظ نمایند و طبق قرار داد در بعضی موارد از مقررات واحد پیروی کنند.)

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر