دانلود تحقیق درمورد مباحث توسعه‌اي و قانونگذاري در نظام مالي اسلامي

دانلود تحقیق درمورد مباحث توسعه‌اي و قانونگذاري در نظام مالي اسلامي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مباحث توسعه‌اي و قانونگذاري در نظام مالي اسلامي

با دانلود تحقیق در مورد مباحث توسعه‌اي و قانونگذاري در نظام مالي اسلامي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مباحث توسعه‌اي و قانونگذاري در نظام مالي اسلامي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مباحث توسعه‌اي و قانونگذاري در نظام مالي اسلامي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مباحث توسعه‌اي و قانونگذاري در نظام مالي اسلامي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:113 صفحه

قسمتی از فایل:

سخن ناشر

از جمله وظايف و كارويژه هاي مراكز تحقيقاتي, تامل عالمانه و روش‌مندانه در باب موضوعاتي است كه به نوعي در سطح جامعه علمي يا اجرايي مطرح هستند. مركز تحقيقات دانشگاه امام صادقu به منظور انجام اين مهم, طيف متنوعي از فعاليتها را در دستور كار خود دارد كه از آن جمله مي‌توان به برگزاري سخنراني علمي, نشستهاي تخصصي, همايش و سمينار, كارگاههاي موردي و ... اشاره داشت. اگر چه انجام فعاليتهايي از اين قبيل مي تواند في نفسه مفيد باشد, اما اطلاع رساني و بيان دستاوردها ضرورتي ديگر است كه مكمل فعاليت بالا به شمار مي آيد. اثر حاضر با اين هدف ترجمه و منتشر شده و تلاش مي نمايد تا گزارشي از يك ايده پژوهشي مهم را خدمت علاقه‌مندان ارايه دهد. لازم است در اين ارتباط يادآوري شود كه:

1.   اثر حاضر ترجمه متني است كه به سفارش مركز و در چارچوب برنامه‌هاي پژوهشي گروه نظام مالي اسلامي تهيه شده است.

2.   گروه در نظر دارد تا براي بومي سازي اين نظريه در سطح جامعه ايران, نشست تخصصي را با حضور كارشناسان برگزار نمايد كه متعاقباً گزارش آنها ارايه خواهد شد.

3.   مركز از طريق انتشار گزارش هايي از اين قبيل تلاش مي نمايد تا در ارايه راه حل علمي براي مسايل اجرايي مستند به ديدگاه كارشناسان, به صورت موثر حاضر شود.

4.   به منظور تسهيل در دسترسي, گزارشها و متون اصلي فعاليتهاي علمي- پژوهشي بر روي صفحه مركز قرار مي گيرد. براي اين منظور مي توان به آدرس زير مراجعه كرد:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر