دانلود تحقیق درمورد WAP

دانلود تحقیق درمورد WAP

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد WAP

با دانلود تحقیق در مورد WAP در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق WAP را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق WAP ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد WAP

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

امروزه به دليل وابستگي شديد كاربران متحرك به دستگاههاي قابل حمل_  جهت تماس كاربران به يكديگر ، دسترسي به يكديگر و دستيابي به دفتر آدرس _ شاهد گسترش روزافزون انواع تلفنهاي سلولي ، پي جو و دستگاههاي ديجيتالي شخصي (PDA) مي باشيم تا جايي كه حمل اين دستگاهها در حد در دست داشتن ساعت مچي ، حمل كيف دستي يا به همراه داشتن دسته كليد  ضروري و طبيعي به نظر مي رسد . در ضمن نسخه هاي جديد دستگاههاي بي سيم يا Handset ها به كاربران امكان مي دهند تا فارغ از زمان و مكان پيامهاي email خود را ارسال و دريافت كرده ، از آخرين اخبارو بازار بورس آگاه شده و به سرور وب دست يابند.

يكي از مهمـترين فناوريهايي كه فرصتـهاي بي نظـيري را در اختـيار كاربران متحرك قـرار مي دهد پروتكل برنامه بي سيم يا WAP – استانداردي جهت به كارگيري ارتباطات و برنامه هاي سرور/ سرويس گيرنده بي سيم – مي باشد . بنابر محاسبات شركت داده هاي بين المللي (IDC) ، تعداد Handset هاي مجهز به WAP از99 ميليون در انتهاي سال 2000 به 3/1 بيليون تا سال 2004 خواهد رسيد .

هم اكنون بسياري ديگر از شركتهاي فروشنده نيز در كنار شركتهاي Handset ، توسعه WAP و پشتيباني از تجارت موبايل را دربرنامه اهداف خود قرار داده اند . مايكروسافت قصد دارد سيستم عامل برنامه WAP اي تحت عنوان Mobile Informaton 2001 Server را روانه بازار نمايد و تا آخر امسال Microsoft Exchange Server را در اختيار سرويس گيرندگان WAP قرار خواهد داد . در صورتيكه شركت شما كاربران متحركي دارد ، حتماً اين مقاله را كه به معرفي پروتكل WAP ، معماري و به كارگيري مدلها مي باشد ، خواهد پرداخت ، مطالعه كنيد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر