دانلود مقاله درمورد دريچه اي به سوي دنياي تلگراف

دانلود مقاله درمورد دريچه اي به سوي دنياي تلگراف

0 1.9k
دانلود مقاله درمورد دريچه اي به سوي دنياي تلگراف

با دانلود مقاله در مورد دريچه اي به سوي دنياي تلگراف در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله دريچه اي به سوي دنياي تلگراف را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله دريچه اي به سوي دنياي تلگراف ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد دريچه اي به سوي دنياي تلگراف

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:36 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

در اين گزارش، نگاهي جامع به فيبر نوري و كاربردهاي آن خواهيم داشت. در حال حاضر تار نوري بدليل خصوصيات انتقال مناسب(عرض باند زياد، افت كم و ...) جايگاه مهمي در شبكه هاي انتقال مخابراتي پيدا كرده و پيش بيني مي شود كه در آينده مهمترين و بهترين محيط انتقال، جهت كاربرد در فواصل دور و نزديك باشد. هدف اين گزارش بررسي و معرفي اين محيط انتقال از جنبه هاي ساختمان و مزايا و معايب مي‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 -1- دريچه اي به سوي دنياي تلگراف

تلگراف به صورت ابتدايي در سال 1832 ميلادي برابر با سال 1211 شمسي توسط مورس آمريكايي اختراع شد، مورس 12 سال بعد بوسيله دستگاهش اين جمله را مخابره كرد: اوه كه پروردگار چه كارهاي شگفتي دارد! اين اولين جمله اي بود كه بوسيله تلگراف مخابره شد.

1-2-  اختراع تلفن

بعد از ظهر روز دوم ژوئن سال 1875 ميلادي مصادف با 11 خرداد 1254 شمسي الكساندر گراهام بل انگليسي با همكاري دوستش واتسن موفق به اختراع تلفن شد و در ژانويه 1876 ميلادي دستگاه تلفن به كار افتاد. دهم مارس 1876 ميلادي برابر 1255 شمسي، بل از اتاق خود‌بوسيله اين دستگاه به دستيارش در اتاق ديگر گفت: آقاي واتسن بيائيد با شما كار دارم چهارده سال بعد از آن يعني در سال 1890 ميلادي استروجر سيستم تلفن خودكار را بنا نهاد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر