دانلود تحقیق درمورد زعفران

دانلود تحقیق درمورد زعفران

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد زعفران

با دانلود تحقیق در مورد زعفران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زعفران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زعفران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زعفران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

زعفران از جمله محصولاتي است كه كاشت آن از گذشته دور در مناطق جنوبي خراسان معمول بوده است و در بين گياهان ايران مناسب ترين زراعت كشت متراكم ( Antensive) براي نقاط محروم ودور افتاده كشور است چرا كه اغلب مناطق زعفران كاري كشور در فاصله دوري از مركز واقع شده و فاقد استعداد هاي صنعتي و امكانات توليدي ديگر مي باشند و چون در محدوديت شديد و ادواري آب كشاورزي نيز به سر مي برد.

در سال 79-78 نيز سطح كشت زعفران 41325 هكتار گزارش شده كه با توجه به معضل خشكسالي 5/125تن محصول توليد شده است كه از اين مقدار توليد حدود 110تن آن به ارزش تقريبي 40ميليون دلار به خارج از كشور صادر شده است.

به رغم سهم ايران در توليد و صادرات زعفران، كشور ما نقشي در تجارت بين المللي آن ندارد و حاكميت بازار زعفران دنيا فعلا در دست اسپانيا است و اين كشور تا اين اواخر محصول ايران را به نازل ترين قيمت خريده و آن را در بسته بندي هاي خود به نام اسپانيا به بازارهاي جهاني عرضه نموده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر