دانلود تحقیق درمورد زمين شناسي مختاران

دانلود تحقیق درمورد زمين شناسي مختاران

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد زمين شناسي مختاران

با دانلود تحقیق در مورد زمين شناسي مختاران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زمين شناسي مختاران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زمين شناسي مختاران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زمين شناسي مختاران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:52 صفحه

قسمتی از فایل:

زمين شناسي مختاران

7- بررسي و ارزيابي كيفي بنام قرضه

بنام قرضه مورد نظر در طراحي آبخيزداري عمدتا شامل منابع سنگي و خاكي است كه در اجراي انواع سازه هاي خاكي و سنگي بكار مي روند. در حوزه مورد مطالعه به لحاظ منابع فوق محدوديتي وجود ندارد زيرا هم به لحاظ حوزه و هم به لحاظ تنوع واحدهاي زمين شناسي به اندازه كافي منابع فرق در دسترس مي باشند. (نقشه منابع قرضه پيوست) منابع سنگي به صورت سنگ لاشه با قابليت چكش خواري مناسب نبوده و تفاوتهايي در آن ها ديده مي شود لذا استفاده از آنها را اولويت بندي نموده و به شرح ذيل معرفي مي گردد.

7-1 منابع سنگي:

7-1-1 سنگ لاشه:

مقاومت و استحكام قابل ؟ و خاصيت چكش خواري و بلوك دهي از خصوصيات منابع سنگ لاشه مي باشد. در حوزه مورد مطالعه سنگهاي آهكي نوموليتي 0ئوسن (En)، سنگهاي داسيتي (Ed)، انواع سنگهاي آندزيتي (ah, aa, ao) سنگهاي ميكروديوريتي (Eda)، در اولويت مي باشند. اين واحدهاي سنگي از لحاظ فاليتولوژيكي و مقاومت از استحكام لازم و قابل قبول برخوردار مي باشند.

در اولويت بعدي واحدهاي سنگي شامل ماسه سنگ و مارن ائدسن (Ems)، ماسه سنگ و شيل و اسپليت (kssp)، برش و آگلومرا (Ebr)، گابرو (gb)، و آميزه هاي رنگين (cm) مي توانند مورد استفاده قرار گيرند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر