دانلود تحقیق درمورد سال همت مضاعف كار مضاعف

دانلود تحقیق درمورد سال همت مضاعف كار مضاعف

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد سال همت مضاعف كار مضاعف

با دانلود تحقیق در مورد سال همت مضاعف كار مضاعف در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سال همت مضاعف كار مضاعف را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سال همت مضاعف كار مضاعف ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سال همت مضاعف كار مضاعف

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

 

سال 1389 از طرف مقام معظم رهبري، سال «همت مضاعف، كار مضاعف» نام‌گذاري شده است. از سويي ديگر در دهه‌ي چهارم انقلاب اسلامی، يعني دهه‌ي «پيشرفت و عدالت» قرار داريم. براي دستيابي به پيشرفت همراه با عدالت لازم است كه يك كار و تلاش جمعي و ملي داشته باشيم و اين حاصل نمي‌شود مگر با يك همت و پشتكار ملي. همت زمينه‌ساز كار و تلاش مضاعف است.

 

 

برای اجرای این شعار لازم است به سطوح مختلف توجه داشته باشیم. جامعه‌شناسان براي اينكه يك پديده را در سطح يك ملت-کشور بررسي كنند به سه سطح توجه مي‌كنند. اين سه سطح عبارتند از: سطح نظام، سطح فرايند و سطح سياستگذاري. سطح نظام معطوف به اهداف بلند مدت، سطح فرايند معطوف به اهداف ميان مدت و سطح سياستگذاري معطوف به اهداف كوتاه مدت و اجرايي است. در سطح نظام سياست‌هاي كلان و در سطح سياستگذاري اهداف خرد تعيين مي‌شوند. نامگذاري سال 89 به سال «همت مضاعف و كار مضاعف» در واقع مشخص كننده اين است كه در سطح نظام هدف بلند همت و تلاش مضاعف جهت دستیابی به اهداف چشم انداز 20 ساله و رساندن ایران به جایگاه برتر در سطح منطقه خاورمیانه در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی، امنیتی و.. تعيين شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر