دانلود تحقیق درمورد ارزش هاي سياسي در معناي زندگي و انديشه امام علي (ع)

دانلود تحقیق درمورد ارزش هاي سياسي در معناي زندگي و انديشه امام علي (ع)

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد ارزش هاي سياسي در معناي زندگي و انديشه امام علي (ع)

با دانلود تحقیق در مورد ارزش هاي سياسي در معناي زندگي و انديشه امام علي (ع) در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ارزش هاي سياسي در معناي زندگي و انديشه امام علي (ع) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ارزش هاي سياسي در معناي زندگي و انديشه امام علي (ع) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ارزش هاي سياسي در معناي زندگي و انديشه امام علي (ع)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:253 صفحه

قسمتی از فایل:

” مقدمه“

خداوندا، سپاس تو را همچنانكه خود را سپاس گفته اي و برتر از آنچه هر گوينده اي گويد، هستي. خداوندا! درود و سلام فرست بر برترين آفريدگان، آنكه او را به حق بر انگيختند، تا بيم دهنده ي جهانيان باشد (محمد بن عبدالله و بر امامان راهنما از خاندان پاك او.)

خداوندا! توفيق ده تا برسيم به آنچه كه از خشنودي تو آرزو داريم و در راه هاي نزديكي جستن به خويش ياريمان ده و گام هايمان را استوار كن تا پيرو راه ياوران تو باشيم[1]. خداوندا! ما را ياري فرما كه با استفاده از نهج البلاغه، اين راه نور و هدايت در زندگاني خود موفق شويم و به آنچه تو از ما انتظار داري، دست يابيم.

خداوند قرآن را بر پيامبر فرستاد و وي به مردم آموخت و علي(ع) با استفاده از آن آموخته ها و علم بي پايانش، نهج البلاغه اي نوشت كه مانند آن هرگز ديگر نخواهد آمد.

زيرا سه فصل زندگي آن حضرت، مكتب و وحدت و عدالت بود و مذهب او رهبري و برابري بود و فداكردن همه مصلحت ها در پاي حقيقت از رفتار ايشان مي باشد. رسول خدا(ص) فرمود: هر كس با دوستي آل محمد(ص) بميرد، شهيد و آمرزيده شده و با توجه و با ايمان كامل مرده است.[2]



[1] - فلسفه نيايش - دكتر علي شريعتي - ص76 .

[2]- داستان هاي شگفت - آيت ا... سيدعبدالحسين دستغيب - ص192

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر