دانلود تحقیق درمورد موتورهای دو سوپاپ

دانلود تحقیق درمورد موتورهای دو سوپاپ

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد موتورهای دو سوپاپ

با دانلود تحقیق در مورد موتورهای دو سوپاپ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق موتورهای دو سوپاپ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق موتورهای دو سوپاپ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد موتورهای دو سوپاپ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

موتورهای دو سوپاپ رايجترين نوع موتورهايی است که تا کنون ساخته شده اند و پايه اوليه موتورهای احتراق داخلی رفت و برگشتی محسوب می شوند. همانطور که می دانيد در هر سيلندر يک سوپاپ برای ورود هوا ( يا هوا و سوخت) و يکی برای برای خروج محصولات احتراق در نظر گرفته شده که سوپاپهای هوا جهت بالا بردن راندمان حجمی (افزايش شارژ سيلندر- راحتی تنفس موتور) دارای سطح بيشتری نسبت به سوپاپهای دود می باشند. ساخت اين سيستم که دارای يک ميل بادامک در بالا می باشد نسبت به نمونه های ديگر ارزانتر می باشد. اما اين سيستم دو عيب عمده دارد:

1.      سوپاپها در اين سيستم نسبتاً بزرگ هستند و دارای اينرسی بالا. بنابراين موتور نمی تواند با وجود آنها در دورهای بالا کار کند.

2.      تنفس و بازدم موتور بدليل محدود بودن سطح ورود و خروج سيلندرها نامناسب بوده (شارژ سيلندر پايين است، راندمان حجمی کم است) بنابراين توان خروجی موتور کم است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر