دانلود تحقیق درمورد موقعيت نفت و گاز کشور در بازارهاي نفت و گاز جهان

دانلود تحقیق درمورد موقعيت نفت و گاز کشور در بازارهاي نفت و گاز جهان

0 2k
دانلود تحقیق درمورد موقعيت نفت و گاز کشور در بازارهاي نفت و گاز جهان

با دانلود تحقیق در مورد موقعيت نفت و گاز کشور در بازارهاي نفت و گاز جهان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق موقعيت نفت و گاز کشور در بازارهاي نفت و گاز جهان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق موقعيت نفت و گاز کشور در بازارهاي نفت و گاز جهان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد موقعيت نفت و گاز کشور در بازارهاي نفت و گاز جهان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:168 صفحه

قسمتی از فایل:

1.    ميزان ذخاير بالفعل و بالقوه نفت خام کشور و تاثير تزريق گاز بر آنها

ميزان ذخاير« نفت خام در جاي» کشور حدود 450 ميليارد بشکه تخمين زده مي شود. از اين ميزان، تا پايان سال 1380 جمعاً حدود 54 ميليارد بشکه از مناطق خشکي و دريايي برداشت شده است.

ميزان ذخاير بالفعل نفت خام کشور با توجه به ذخاير کشف شده جديد، حدود 37 ميليارد بشکه است. اين رقم بر اساس گزارش هاي ارائه شده از مناطق خشکي و اطلاعات نگارنده از مناطق دريايي است. ارقام رسمي ارائه شده  با توجه به حجم ميعانات گازي و حجم نفت خام بالقوه از حدود 92 ميليارد بشکه تا 130 ميليارد بشکه بوده است.

ميزان ذخاير بالقوه نفت خام ( برداشت ثانويه) کشور حدود 50 ميليارد بشکه است. اين رقم، حدود 5 ميليارد بشکه نفت قابل بهره برداري- که در 50 تاقديس شناخته شده کوچک، واقع شده است ـ را شامل مي­شود که هنوز حفاري اکتشافي در آنها شروع  نشده است؛ 45 ميليارد بشکه ديگر نيز در مخازن نفتي شناخته شده واقع شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر