دانلود تحقیق درمورد نانو بيوتکنولوژي

دانلود تحقیق درمورد نانو بيوتکنولوژي

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد نانو بيوتکنولوژي

با دانلود تحقیق در مورد نانو بيوتکنولوژي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نانو بيوتکنولوژي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نانو بيوتکنولوژي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نانو بيوتکنولوژي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

فصل 2

معرفي

اين فصل در مورد نانو تکنولوژي‌هايي که مربوط هستند به کاربردهاي قابل استفاده در تحقيقات بيوشيمي، پزشکي و تشخيص بيماري‌ها. اختراع ميکروسکوپ که باعث مي‌شد بتوانيم ميکروارگانيسم و آسيب‌شناسي بيماري‌ها را آشکار کنيم انقلابي در پزشکي ايجاد کرد. جراحي ريز باعث ارتقا پزشکي رايج و سنتي شد و اين امکان استفاده از شيوه‌هايي که قبلا آزمايش نشده بودند يا استفاده از آنها با خطرات و مرگ و مير زيادي همراه بود به وجود آورد. نانو تکنولوژي‌ها توسط گشودن دنيايي دقيق‌تر از مقياس ميکرو (= ريز) چنين اثري بر روي پزشکي پزشکي و جراحي خواهند داشت. به خاطر دقت بسيار بسيار زياد نانوتکنولوژي، پزشکي و جراحي‌هاي بسيار دقيق انجام خواهد گرفت) نانو بيوتکنولوژي‌هاي گوناگون به تفصيل در يک گزارش مخصوص درباره اين موضوع توصيف شده است آن مواردي که مربوط مي‌شود به فهم و درک بيماري‌ها، تشخيص بيماري‌ها کشف داروهاي جديد

دسته‌بندي نانوبيوتکنولوژي‌ها

دسته‌بندي کردن انواع گسترده علوم نانو بيوتکنولوژي آسان نيست. بعضي از آنها بر اساس حرکت در مقياس نانو ( = اندازه‌هاي بسيار کوچک) بنا شده‌اند ولي بيشتر آنها بر اساس ساختمان‌هاي در حد و اندازه‌هاي نانو بنا شده‌اند که شکل و اندازه‌هاي گوناگون دارند.

تعداد کمي از اينها به طور طبيعي وجود دارند اما بيشتر آنها مصنوعي است (ساخته دست بشر مي‌باشند) پيشوند (= نانو) به تمام چيزهايي که مربوط مي‌شود به حرکت يا ساختار در مقياس افزوده مي‌شود يک دسته‌بندي ساده از نانو بيوتکنولوژي‌ها در جدول 1-2 آورده شده است. بعضي از تکنولوژي‌ها از قبيل nano array‌ها و nano chipها سيستم‌هاي micro و نانو الکترومکانيکي:

پيشرفت سريع کوچک‌سازي نيمه رسانا باعث تحويل عظيم در انجام محاسبات و دستگاه‌هاي سريعتر و با دقت‌تر شده است که باعث تحول زيادي در تشخيص بيماري‌ها و درمان آنها شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر