دانلود تحقیق درمورد افت تحصيلي در رياضي

دانلود تحقیق درمورد افت تحصيلي در رياضي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد افت تحصيلي در رياضي

با دانلود تحقیق در مورد افت تحصيلي در رياضي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق افت تحصيلي در رياضي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق افت تحصيلي در رياضي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد افت تحصيلي در رياضي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

موضوع:افت تحصيلي در رياضي

1- مقدمه :

در جامعه امروز افت آموزشی و عدم موفقیت دانش آموز در مدرسه نگران کننده ترین مشکلی است که والدین و مربیان با آن مواجه هستند . ترک تحصیل ، اعتیاد و فشار روانی که ممکن است حتی منجر به خودکشی شود تنها برخی از مشکلاتی هستند که شکست در مدرسه به همراه دارد در بسیاری از موارد معضل افت آموزشی و شکست در مدرسه یکی از اولین علایم بروز مشکلات جدیدتر محسوب می شوند ( محمد طاهر معیری 1381 ، صفحه 292 )

ازآن جایی که پیامدهای افت آموزشی برای جامعه بسیار گرانبار است بررسی علل و عوامل موثر بر آن وهمچنین ارائه راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات گوناگون و بغرنج ضروری به نظر می رسد.

جامعه آماری تحقیق 250نفر از دانش آموزان منطقه ايذه هستند  .

 

 

پیشینه تحقیق

در گردآوری داده های تحقیق با توجه به اینکه نگارنده این مقاله سالها در سمت های مدیریت مقاطع سه گانه انجام وظیفه نموده است تا حدودی به مسائل کمی و کیفی آموزش و پرورش شهرستان ايذه  واقف بوده لذا از طریق تدریس در دبیرستانهای منطقه کیفیت ( دانش آموز ، معلم  ، امکانات و تجهیزات آموزشی ) را بررسی نموده و از آنجائی که  معتقد است می توان با برنامه ریزی دقیق و مدون تا حدود زیادی در جهت کاهش افت تحصیلی گام برداشت پس از بررسی ابعاد مختلف افت آموزشی راهکارهایی جهت رفع مشکلات ارائه نمود . و امیدوار است با عنایت خدای بزرگ تحولات و پیشرفت ها به صورتی شکل گیرد که دردها درمان شوند و فرایند آموزش و پرورش در مسیری قرار گیرد که در مجموع انسانهایی از نظر رفتار متقی و پرهیزگار از جهت توانایی و مهارت کارساز و فعال به جامعه روانه کند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر