دانلود تحقیق درمورد امنيت شبکه

دانلود تحقیق درمورد امنيت شبکه

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد امنيت شبکه

با دانلود تحقیق در مورد امنيت شبکه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق امنيت شبکه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق امنيت شبکه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد امنيت شبکه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

1-5 امنيت شبکه

يک سيستم کامپيوتري از چهار عنصر:  سخت افزار ، سيستم عامل ، برنامه هاي کاربردي و کاربران ، تشکيل مي گردد. سخت افزار شامل حافظه ، دستگاههاي ورودي  ، خروجي و پردازشگر بوده که بعنوان منابع اصلي پردازش اطلاعات ،  استفاده مي گردند. برنامه هاي کاربردي شامل کمپايلرها ، سيستم هاي بانک اطلاعاتي ، برنامه هاي تجاري و بازرگاني ، بازي هاي کامپيوتري و موارد متنوع ديگري بوده که  روش بخدمت گرفتن سخت افزار جهت نيل به اهداف از قبل تعريف شده را مشخص مي نمايند. کاربران ، شا مل انسان ، ماشين و ديگر کامپيوترها مي باشد . هر يک  از کاربران سعي در حل مشکلات تعريف شده خود از طريق بکارگيري نرم افزارهاي کاربردي در محيط سخت افزار مي نمايند. سيستم عامل ، نحوه استفاده از سخت افزار را در ارتباط با  برنامه هاي کاربردي متفاوتي که توسط  کاربران گوناگون نوشته و اجراء مي گردند ، کنترل و هدايت مي نمايد. بمنظور بررسي امنيت در يک سيستم کامپيوتري ، مي بايست به تشريح و تبين جايگاه هر يک از عناصر موجود در يک  سيستم کامپيوتري پرداخته گردد.

در اين راستا ، قصد داريم به بررسي نقش عوامل انساني  دررابطه با  امنيت اطلاعات پرداخته و جايگاه هر يک از مولفه هاي موجود را تبين و تشريح نما ئيم . اگر ما بهترين سيستم سخت افزاري و يا سيستم عامل را بخدمت بگيريم ولي کاربران و يا عوامل انساني درگير در يک سيستم کامپوتري، پارامترهاي امنيتي را رعايت ننمايند ، کاري را از پيش نخواهيم برد. وضعيت فوق مشابه اين است که  شما بهترين اتومبيل با درجه بالاي امنيت را طراحي و يا تهيه نمائيد  ولي آن را در اختيار افرادي قرار دهيد که نسبت به اصول اوليه رانندگي توجيه نباشند ( عدم رعايت اصول ايمني ) .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر