دانلود تحقیق درمورد کاربرد صنعت ادبی از دیدگاه زیبایی شناسی در شعر صائب

دانلود تحقیق درمورد کاربرد صنعت ادبی از دیدگاه زیبایی شناسی در شعر صائب

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد کاربرد صنعت ادبی از دیدگاه زیبایی شناسی در شعر صائب

با دانلود تحقیق در مورد کاربرد صنعت ادبی از دیدگاه زیبایی شناسی در شعر صائب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کاربرد صنعت ادبی از دیدگاه زیبایی شناسی در شعر صائب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کاربرد صنعت ادبی از دیدگاه زیبایی شناسی در شعر صائب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کاربرد صنعت ادبی از دیدگاه زیبایی شناسی در شعر صائب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:204 صفحه

قسمتی از فایل:

چکیده :

صائب تبریزی در دیوان خود از صنعت ادبی نظیر استعاره، تشبیه، کنایه، مبالغه و ایهام استفاده نموده است. این مسله زیبایی شعر صایب را دو چندان نموده است. هدف از این تحقیق کاربرد صنعت ادبی از دیدگاه زیبایی شناسی در شعر صائب می باشد.  تحقیق حاضر از نوع پژوهش های توصیفی تحلیلی است. ابزار گرداوری اطلاعات  فیش برداری می باشد. محقق با مطالعه کتب ، رساله ها و نیز مقالات و نشریات علمی و معتبر سعی در گرداوری اطلاعات داشته است. این پایان نامه در 5 فصل به نگارش در امده است. در فصل اول به کلیات تحقیق اشاره شده است. در فصل دوم به  طور مختصر به زندگی نامه صایب تبریزی پرداخته شده است. فصل سوم این رساله به موضوع صنعت تشبیه و زیبایی شناسی شعر صائب اختصاص دارد. در فصل چهارم به موضوع استعاره در میان غزلیات صایب پرداخته شده است. در فصل پنجم نیز به آرایه های  ادبی در شعر صایب پرداخته شده است. در انتهای رساله نیز جمع بندی و نتیجه گیری ذکر شده است.

کلیدواژه ها: صایب تبریزی ، آرایه ادبی ، تشبیه ،استعاره

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر