دانلود تحقیق درمورد چیستی سهام عدالت و اهداف طراحان آن

دانلود تحقیق درمورد چیستی سهام عدالت و اهداف طراحان آن

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد چیستی سهام عدالت و اهداف طراحان آن

با دانلود تحقیق در مورد چیستی سهام عدالت و اهداف طراحان آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چیستی سهام عدالت و اهداف طراحان آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چیستی سهام عدالت و اهداف طراحان آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چیستی سهام عدالت و اهداف طراحان آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:39 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

 جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد, رياست محترم جمهور در آبان ماه سال 1384 در گفت و گوي اختصاصي با شبكه اول سيماي جمهوري اسلامي ايران گفت: تصويب مقررات "توزيع سهام عدالت" كار بزرگي است كه بايد صورت گيرد و ما اميدواريم از دهه فجر امسال نخستين سهام عدالت واگذار شود.

رئيس جمهور با تاکيد بر مواضع خود در ابتداي بهمن ماه امسال در برنامه گفتگوي خبري شبکه دوم سيما فرمودند: «توزيع سهام عدالت و اشتغال آفريني همان آوردن پول نفت بر سفره هاي مردم است.»

تاکيد رييس جمهور بر طرح توزيع سهام عدالت به عنوان يکي از مهمترين برنامه‌هاي دولت نهم براي تحقق عدالت در جامعه, نشان از اهميت توجه به اين طرح دارد. اينکه معناي سهام عدالت چيست؟ اهداف اين طرح چه  بوده و چگونه توزيع شده و چه گروههايي را در برمي‌گيرد؟ مخالفين در اين ميان چه مي‌گويند و ... مواردي است که در اين نوشتار بدان توجه شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر