دانلود تحقیق درمورد ريجستري چيست؟

دانلود تحقیق درمورد ريجستري چيست؟

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد ريجستري چيست؟

با دانلود تحقیق در مورد ريجستري چيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ريجستري چيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ريجستري چيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ريجستري چيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

در واقع ريجستري را مي‌توان به عنوان بانك اطلاعاتي معرفي كرد كه براي نگهداري تنظيمات و گزينه‌هاي نسخه‌هاي 32بيتي ويندوز همچون ويندوز 98,95, ME و NT/2000 مورد استفاده قرار مي‌گيرد ........

در واقع ريجستري را مي‌توان به عنوان بانك اطلاعاتي معرفي كرد كه براي نگهداري تنظيمات و گزينه‌هاي نسخه‌هاي 32بيتي ويندوز همچون ويندوز 98,95, ME و NT/2000 مورد استفاده قرار مي‌گيرد و شامل اطلاعات و تنظيماتي است كه براي تمام قطعات سخت‌افزاري, نرم‌افزاري, كاربران و تنظيمات مربوط به خود سيستم مورد استفاده قرار مي‌گيرد. هر زمان كه كاربري تغييري در تنظيمات مربوط به Control Panel يا System Policies, Associations Flie ايجاد كند و يا برنامه نرم‌افزاري جديدي را نصب كند, اين تغييرات در رجيستري ويندوز ثبت شده و باقي مي‌مانند.

فايل‌هاي فيزيكي كه رجيستري را تشكيل مي‌دهند بسته به نسخه ويندوز شما در محل و مكان خاصي نگهداري مي‌شوند, در ويندوز 95 و 98 به صورت دو فايل مخفي در پوشه ويندوز قرار دارند و با نام‌هاي USER.DAT و SYSTEM.DAT شناخته مي‌شوند. در نسخه ME‌علاوه بر اين دو فايل, فايل ديگري نيز به نام CLASSES.DAT به آنها اضافه شده است. در حالي كه در نسخه‌هاي NT/2000‌ويندوز فايل‌ها در آدرس

%SystemRoot%/System32/Config‌ قرار گرفته‌اند. اين فايل‌ها را نمي‌توان به صورت مستقيم ويرايش كرد و براي انجام چنين كاري نياز به ابزار رايجي كه با نام ويرايشگر رجيستري شناخته مي‌شود مي‌باشد.

در رجيستري برخلاف ساير برنامه‌هاي موجود در ويندوز, خبري از پنجره‌ها و منوهاي زيباي گرافيكي نيست اما با استفاده از آن مي‌توان به قدرتي دست يافت كه اين قابليت‌ها در هيچ روش ديگري وجود ندارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر