دانلود تحقیق درمورد علل مفاسد اجتماعي

دانلود تحقیق درمورد علل مفاسد اجتماعي

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد علل مفاسد اجتماعي

با دانلود تحقیق در مورد علل مفاسد اجتماعي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق علل مفاسد اجتماعي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق علل مفاسد اجتماعي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد علل مفاسد اجتماعي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

پيشگفتار

از زماني كه غرب در رويارويي با انقلاب اسلامي با شكست رو به رو شد و سنگرها و مواضع محكم و كهنسال استعمار و استثمار پس از خيزش با صلابت امّت مسلمان ايران فروريخت تهاجمات پنهان و آشكار دشمنان اسلام و ايران به صورت مختلف در ابعاد گوناگون نظامي، سياسي، اقتصادي، فرهنگي براي جلوگيري از تحقق آرمانهاي والاي نظام اسلامي در سراسر جهان آغاز شد.

دشمن مكّار تمامي نيروها و امكانات پيشرفته ي خود را هم اكنون در جبهه هاي سياسي اقتصادي و به ويژه اجتماعي متمركز كرده است . امروزه انديشه و روان مردم اين سرزمين مقدّس اسلامي با نوارها، عكس ها، فيلمها، كتاب ها، مجلّه هاي مبتذل به نشانه گرفته    شده است .

گفتن اين مطالب دليل بر اين نيست كه ملّت مسلمان ايران مواضع دفاعي استوار و محكم خود را فروريخته دانسته و به اعمال و اقدامات انفعالي دست بيازد، بلكه ايجاب مي نمايد كه با وحدت، همدلي و سخت كوشي مقابله اي همه جانبه و جدّي، سريع و فراگير صورت گيرد تا قبل از سست شدن باورها، اعتقادات و انديشه هاي متعالي ديني مردم جلوي نفوذ فرهنگ بيگانه سد گردد.

چكيده ي تحقيق

به اعتقاد ما اساسي ترين و زيربنايي ترين عنصر يك جامعه فرهنگ آن است چرا كه ساير شئون سياسي، اقتصادي، اجتماعي حقوقي يك جامعه از فرهنگ آن ناشي مي شود و بر مبناي تفكّر اسلامي فرهنگ روح و جان تمدن است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر