دانلود تحقیق درمورد قارچ

دانلود تحقیق درمورد قارچ

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد قارچ

با دانلود تحقیق در مورد قارچ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق قارچ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق قارچ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد قارچ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:101 صفحه

قسمتی از فایل:

قارچ صدفی

مقدمه

قارچ صدفی از جمله ی گیاهانی است که اندام سبز رنگ ندارد که نمی تواند عمل فتوسنتز انجام دهد یعنی جزو گیاهان اولیه است که نمی تواند عمل غذاسازی را انجام دهد. پس بنابراین برای  این عمل به کلیه واسطه هایی برای انجام عمل غذاسازی احتیاج دارد تا بتواند مواد مورد نیاز خود را تأمین کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تقسیم بندی قارچ

قارچ به سه گروه تقسیم می شود:

1-   قارچ های خوراکی         2- قارچ های سمی         3- قارچ های داروئی

                                                           

1-   قارچ خوراکی : از مهمترین قارچهای خوراکی می توان قارچ دکمه ای و انواع صدفی - والواریا (چینی) ، مورالها، قارچ مرغوب چوب یا رقص پروانه ای، کوپرینوس یا مرد پشمالو، گوش چوب و قارچ خوراکی شی تاکه یا قارچ جنگل و .......... می توان اشاره کرد که این قارچ ها را می توان در محیط مصنوعی پرورش داد و جزء قارچهای زراعی باشند. تعدادی از قارچها نیز غیر زراعی بوده که به صورت وحشی در مراتع و مزارع دیده می شوند.

2-   قارچ های دارویی: استفاده از قارچ ها بعنوان دارو از زمانهای دور مرسوم بوده بطوری که آزتکها از قارچ بعنوان مواد توهم زا در فالگیری استفاده می کردند. یکی از مهمترین آنتی بیوتیکها که در مبارزه با بیماری های عفونی کاربرد دارد پنی سیلین می باشد. رتین یکی از ترکیبات ضد سرطانی است که وجود آن در قارچ خوراکی A.campestris گزارش شده است و دیگر نیتروفرون که از عصاره آن استفاده می کنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر