دانلود تحقیق درمورد معرفي مهندسي عمران

دانلود تحقیق درمورد معرفي مهندسي عمران

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد معرفي مهندسي عمران

با دانلود تحقیق در مورد معرفي مهندسي عمران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق معرفي مهندسي عمران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق معرفي مهندسي عمران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد معرفي مهندسي عمران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:34 صفحه

قسمتی از فایل:

1-  مقدمه:

مجموعه مهندسي عمران يا رشته عمران يكي از رشته­هاي پر اهميت و جذاب در مجموعه رشته­هاي آزمون سراسري است كه داوطلب در گروه آزمايشي علوم رياضي و فني مي­تواند آن را انتخاب كند. پيشرفت سريع جوامع و نيازهاي روز افزون آنها به انجام طرحهاي مختلف عمراني از يك طرف و رشد و توسعه علوم مختلف از طرف ديگر، ايجاب مي­نمايد تا با يك برنامه ريزي صحيح و همه جانبه و پرورش استعدادهاي جوان و نيز استفاده بهينه از ابزار و امكانات موجود در جامعه ، گامي بلند  در جهت ترقي و تعالي جامعه برداشته شود.

 2-  اهميت و ضرورت:

سرپناه از نيازهاي اساسي و اوليه نوع بشر است که در دوره­هاي مختلف زندگي او بصورتهاي مختلفي به اين نياز پاسخ داده شده است. انسانهاي اوليه از غارها که بصورت طبيعي ساخته پديده­هاي زمين شناسي بودند استفاده مي­کردند. ولي آيا انسان بلند پرواز که همواره سعي در بدست آوردن و رام کردن طبيعت دارد، مي­توانست به اين مکانهاي محدود و بي روح بسنده کند؟

انسانها با بکارگيري ابزارهاي دست ساز خود و استفاده از منابعي که طبيعت در اختيار آنها قرار مي­داد، اقدام به ساخت محلي براي زندگي خود کردند. با پيدايش اولين سرپناه دست ساز بشر پايه و اساس مهندسي عمران بوجود آمد. با بزرگتر شدن جوامع و نياز آنها به سرپناههاي بزرگتر، و تلاش بشر در جهت مهار و رام کردن طبيعت در جهت رفع نيازهاي خود همانند ساختن سدها و پلها و ... رفته رفته نقش مهندسي عمران در زندگي بشر پررنگ و پررنگتر شد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر