دانلود تحقیق درمورد مقايسه نحوه برخورد با پديده همجنس بازي در كشورهاي مختلف (اروپايي و اسلامي)

دانلود تحقیق درمورد مقايسه نحوه برخورد با پديده همجنس بازي در كشورهاي مختلف (اروپايي و اسلامي)

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مقايسه نحوه برخورد با پديده همجنس بازي در كشورهاي مختلف (اروپايي و اسلامي)

با دانلود تحقیق در مورد مقايسه نحوه برخورد با پديده همجنس بازي در كشورهاي مختلف (اروپايي و اسلامي) در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مقايسه نحوه برخورد با پديده همجنس بازي در كشورهاي مختلف (اروپايي و اسلامي) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مقايسه نحوه برخورد با پديده همجنس بازي در كشورهاي مختلف (اروپايي و اسلامي) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مقايسه نحوه برخورد با پديده همجنس بازي در كشورهاي مختلف (اروپايي و اسلامي)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:198 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

انسان داراي دو بعد ملكوت و ناسوت است كه مراتب اين دو بعد شامل عقل، روح و غرائز و تمايلات مي شود. شگفتي انسان دربرخورداري از اين دو بعد متضاد است و هنرمندي انسان در ايجاد تعادل بين ابعاد مي باشد كه با كنترل اميال و غرائز حاصل مي گردد. شهوت يكي از اين غرايز است همانند غرايز ديگر، نه بايد سركوب گردد و نه آن كه بي هيچ محدوديتي پروبال داده شود. درتاريخ ملل و مذاهب راه حل هايي براي سازماندهي اين غريزة سازنده و در عين حال مخرب انديشيده شده است يكي ازاين راه حل ها كه با هدف تهذيب  اخلاق و تحكيم مباني خانوادگي است، پيوندي از قواعد طبيعي توليدنسل است زيرا انحراف جنسي، مخرب و عامل ويراني فرهنگ ها و جوامع قلمداد مي شود . چون انسان موجودي اجتماعي بوده و هر اجتماعي از كنش هاي متقابل اجتماعي ساخته شده است، لذا هنجارهاي اجتماعي چگونگي روابط اجتماعي را معين مي نمايد.

هدايت غريزة شهوت دركانال قواهد تكوين شده دراجتماع امري ضروري و خروج از آن مسير انحراف جنسي تلقي مي گرددكه علاوه بر تزلزل بنيان هاي اخلاقي و ديني جامعه ، اثرات مخرب برجسم و روان فرد مي گذارد چون اصلي ترين مشخصه انسان اجتماعي بودن است و هراجتماعي داراي هنجارهايي براي تنظيم روابط فيمابين اعضاي خويش است. لذا عدول و تخطي از اين هنجارها گاه آن قدر مهم مي نمايد كه انحراف ناميده مي‌شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر