دانلود تحقیق درمورد نظام مديريت مبتني بر عملكرد در اورژانس بيمارستان

دانلود تحقیق درمورد نظام مديريت مبتني بر عملكرد در اورژانس بيمارستان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد نظام مديريت مبتني بر عملكرد در اورژانس بيمارستان

با دانلود تحقیق در مورد نظام مديريت مبتني بر عملكرد در اورژانس بيمارستان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نظام مديريت مبتني بر عملكرد در اورژانس بيمارستان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نظام مديريت مبتني بر عملكرد در اورژانس بيمارستان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نظام مديريت مبتني بر عملكرد در اورژانس بيمارستان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه : 

مقدمه : با توجه به تاکيدي که در سالهاي اخير بر مديريت مبتني بر شواهد شده است و يکي از روشهاي نوين مديريتي، مديريت مبتني بر عملکرد است، هدف اين مطالعه برقراري سيستمي اوليه از مديريت مبتني بر عملکرد در بخش اورژانس بيمارستان ضيائيان بود.

روش اجرا : استقرار نظام مديريت مبتني بر علمكرد در اورژانس بيمارستان ضياييان شامل گامها 6 گانه است: 1)  تعيين رسالت و اهداف سازمان، 2)  نظام يكپارچه سنجش عملكرد:
3)
پاسخگويي در مقابل عملكرد، 4) جمع­آوري داده هاي عملكرد، 5) تحليل، بررسي و گزارش­دهي داده­ها عملكرد، 6) استفاده از اطلاعات عملكرد در بهبود سازمان.

نتايج : تاخير در ارائه خدمات نوارقلب، عکسبرداري، آزمايشات و مشاوره تخصصي در ساعات شلوغ اورژانس (20 الي 24) وجود داشت. ميزان رضايت بيماران از ارائه خدمات در ساعات خلوت اورژانس (14 الي 20) کمتر بود. 70% بيماران اظهار بهبودي نمودند و حدود 70% نيز اعلام نمودند که دفعه بعد نيز به بيمارستان مراجعه مي­نمايند.

نتيجه گيري : در اجراي سيستم مديريت مبتني بر عملکرد در بيمارستانهاي کشور که فاقد زيرساختهاي لازم هستند بايد به نکات بسياري توجه و زمان و انرژي بسياري را در اين زمينه هزينه نمود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر