دانلود تحقیق درمورد Blue-Ray چیست؟

دانلود تحقیق درمورد Blue-Ray چیست؟

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد Blue-Ray چیست؟

با دانلود تحقیق در مورد Blue-Ray چیست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق Blue-Ray چیست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق Blue-Ray چیست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد Blue-Ray چیست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

Blue-ray  از رقباي تازه DVD  است.  

در رقابت اروپاييش HD DVD را شکست داد.

بيش از 1 ميليون نسخه فيلم دي وي دي Blue-ray در اروپا، که 73 درصد کل فروش فيلم هاي HD مي باشد،به فروش رفته است.

فيلم هاي با کيفيت بسيار بالا در قالب Blue-ray رقيب خود يعني قالب HD DVD را با 1 ميليون نسخه فروش و دارا بودن 73 درصد کل بازار ، به سختي شکست داده است. طبق گزارش ارائه شده، فيلم هاي با کيفيت بالا Blue-ray، در 1 ميليون نسخه فروش داشته اند و اگر ديسک هاي بازي پلي استيشن 3 را نيز حساب کنيم، اين رقم به 21 ميليون نسخه مي رسد.
HD DVD
ساخته Toshiba Corp است در حاليکه Blue-ray از پشتيباني سر سخت Sony Corp برخوردار است.

هنگامی که چندين سال پيش صحبت از ديسکهاي نوري DVD به ميان آمد . خيلي ها باور نمي کردندکه بتوان بر روي يک ديسک نوري چندين گيگابايت اطلاعات ذخيره کرد ولي بعد از آنکه ديسکهاي دي وي دي به بازار آمد و تقريبا در دسترس همگن قرار گرفت اين موضوع براي مردم عادي شد . اکنون با گذشت چندين سال از آن زمان شاهد ورود ديسکهاي جديدي به بازار هستيم که توانايي ذخيره اطلاعاتي در حدود چند برابر DVD را دارند و اين موضوع به ما اين نويد را مي دهد که در آينده نه چندان دور ، شاهد ورود ديسکهايي با حجم فوق بالا و ويژگيهاي دوچندان باشيم .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر