دانلود تحقیق درمورد HacK و امنيت شبكه

دانلود تحقیق درمورد HacK و امنيت شبكه

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد HacK و امنيت شبكه

با دانلود تحقیق در مورد HacK و امنيت شبكه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق HacK و امنيت شبكه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق HacK و امنيت شبكه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد HacK و امنيت شبكه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:134 صفحه

قسمتی از فایل:

مدل مرجع ‎OSI و لايه‎بندي پروتكل

در 1980، يك سازمان بين‎المللي استانداردسازي، طرحي را به نام ‎Open System interconnection (DSI)  به وجود آورد. اين مدر براساس لايه‎بندي پروتكل پايه‎گذاري شده است. و آن به اين صورت است كه وقتي دو كامپيوتر مي‎خواهند با هم ارتباط برقرار ككنند، سريهايي از قسمتهاي كوچك استاندارد نرم‎افزاري روي هر سيسيتم براي بهتر كردن اين ارتباط، عملياتي را انجام مي‎دهند. يك قسمت براي حصول اطمينان از اينكه داده به طور مناسب بسته‎بندي شده است تلاش مي‎كند و قسمت ديگر از فرستادن پيامهاي گم شده به طور مجرد مراقبت مي‎كند و قسمتهاي ديگر پيامها را در سراسر شبكه مي‎فرستند. هر كدام از اين قسمتها كه تحت عنوان لايه از آنها ياد مي‎شود، كار مشخص و كوچكي براي انجام ارتباطات دارند. قسمت‎هاي ارتباطي كه با هم استفاده مي‎شوند. ‎Protocl Stack (پشتة پروتكل) ناميده مي‎شوند زيرا آنها شامل گروهي از اين لايه‎ها هستند كه بر روي هم سوال شده‎اند. مدل ‎OSI شامل هفت نوع از اين لايه‎ها مي‎باشد كه هر كدام نقش مشخصي در انتقال داده‎ها را در شبكه دارند.

در توده ارتباطاتي لايه‎بندي شده، يك لايه روي قسمت فرستنده با همان لايه روي سيستم (قسمت) گيرنده در ارتباط است. به علاوه لايه‎هاي پايين‎تر به لايه‎هاي بالايي سرويس مي‎دهند. به عنوان مثال لايه پايين‎تر ممكن است پيامهاي گم شده را به جاي ارسال به لايه بالاتر كه وظيفه فرمت‎بندي داده‎ها را به صورت دقيق به عهده دارد مجدداً به لاية پايين ارسال كند. اين لايه، لايه سطح بالايي خود را كه ممكن است داده‎ را در قسمت اول توليد مي‎كند، سرويس دهد. وقتي كه يك لايه براي انجام امور به لايه ديگر متكي مي‎شود،‌لايه‎ها به وجود مي‎آيند. بنابراين نرم‎افزار يك لايه مي‎تواند در حالي كه تمامي لايه‎هاي ديگر يكسان باقي مي‎مانند، به جاي برناه ديگر جايگزين شوند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر