دانلود تحقیق درمورد MPLS

دانلود تحقیق درمورد MPLS

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد MPLS

با دانلود تحقیق در مورد MPLS در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق MPLS را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق MPLS ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد MPLS

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده :

در اين مقاله MPLS (Multi-Protocol Label Switching) را از لحاظ تاريخي بررسي كرده و مزايا و اهداف و ويژگيها و چگونگي مسيريابي و علامت گذاري و جريان داده و LIB را در آن شرح مي‌دهيم. سپس كاربرد آن را در مهندسي ترافيك، CoS، QoS و VPNهاي لايه 2 و لايه 3 بيان مي‌كنيم.

 

 

كلمات كليدي:

OPSF, RFC, IETF, IBM, ATM, QoS, IP, MPLS, RSVP-TE, LIB, FEC, LSP, VPN, TDM, BGP, Constraint-Based Routing, QoS, CoS, Traffic Engineering, IGP, VPL, VRF, PE, CE, Frame Relay, LDP, IS-IS-TE, OSPF-TE


1) مقدمه:

سرويس‌ها و شبكه‌هاي ارتباطي امروزي، بر روي يك الگوي مترمركز و به هم نزديك شده IP نقل مكان مي‌كنند. سوئيچينگ برچسب چند پروتكله يا MPLS (Multi Protocol Label Switching) به عنوان يك كليد قدرتمند تكنولوژي براي اين نقل مكان پديدار شده است و به اين جهت اينگونه ناميده مي شود كه پروتكل شبكه استفاده كننده از MPLS مي‌تواند IP يا هر پروتكل ديگري مثل IP باشد. ارزش تكنولوژي MPLS براي تحويل سرويس‌هاي جديد كاملاً ثابت شده است و اين تكنولوژي نقل مكان از يك شبكه قديم به جديد را اجازه مي‌دهد و هم شبكه‌هاي قديم و جديد را پشتيباني مي‌كند. همچنين MPLS در افزايش كيفيت خدمات QoS و فراهم كردن سطح مناسبي از امنيت، نقش بسزايي را ايفا مي‌كند.

MPLS درخواست بزرگي براي فراهم كننده‌هاي ارتباطات مي‌باشد به اين علت كه تنوع سرويس‌ها را مي‌تواند به خوبي هندل كند. MPLS در سرمايه‌گذاري شبكه‌هاي بزرگ سازمان و تشكلاتي مانند كمپاني‌هاي سرمايه‌گذاري و تكنولوژي و آژانس‌ها و ارتش و نظام نيز ايفاي نقش مي‌كند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر