دانلود تحقیق درمورد اضطراب و راه های مقابله با آن

دانلود تحقیق درمورد اضطراب و راه های مقابله با آن

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد اضطراب و راه های مقابله با آن

با دانلود تحقیق در مورد اضطراب و راه های مقابله با آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اضطراب و راه های مقابله با آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اضطراب و راه های مقابله با آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اضطراب و راه های مقابله با آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

دانشمندان در تمام نقاط جهان در حال بررسی مغز مشوش و مضطرب هستند. اغلب متخصصان سلامت روان و پژوهشگرانی که در زمینه اضطراب کار می کردند معتقد بودند که بیماری اضطراب در مقایسه با سایر بیماری های روانی بسیار جزیی و نادر است.

نگرش ها در زمینه سلامت روان و بیماری اضطراب به دو دلیل تغییر اصولی کرده است، اول آنکه مطالعات جدید درباره همه گیری اختلالات روانی از معیارهای تشخیصی بسیار علمی تری استفاده کردند و به این نتیجه رسیدند که اختلالات اضطرابی در جمع اختلالات روانی از همه شایع تر هستند و در مقایسه حتی از افسردگی و مجموع سایر اختلالات روانی گسترده تر می باشند. دوم بررسی درباره هزینه های اقتصادی گروه های عمده اختلالات روانی نشان داده اند که اختلالات اضطرابی هرگز جزیی  و کم اهمیت نیستند.

اختلالات اضطرابی هزینه های بیشتری در مقایسه با سایر اختلالات روانی برای جامعه تولید می کند. یکی از بزرگترین دلایل بروز این هزینه ها کاهش بهره وری در کار است.

در نتیجه این دانش جدید بررسی هایی به ابتکار (مؤسسه ملی سلامتی) و شرکت های عمده داروسازی افزایش یافت. امروزه پژوهش های دولتی و خصوصی به اتفاق صدها میلیون دلار در سال صرف مطالعه درباره اضطراب می کنند.

این تغییرات چشمگیر اسباب امیدواری کسانی شده که از اختلالات اضطرابی رنج می برند و امیدوارند که روش های درمانی مؤثرتری در آینده نزدیک صورت خارجی پیدا کنند. از جمله نشانه های این تحول می توان به رشد انفجاری تولید داروهای ضد اضطراب اشاره کرد. ابداع دیگری در زمینه درمان اضطراب مطرح شدن رفتار درمانی شناختی است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر